#NSS其他 [我想學返跆拳道‼️] 大家好,小弟今年Form 1。我以前小學有個興趣班(跆拳道)我由一年級開始學學到4年級,但係因為自從4年級轉咗一個好惡嘅呀sir,記得自己有一次唔記得除鞋除襪先入個班房(因為我哋練跆拳道要赤腳練),然後就俾個呀sir罰做體能,又有一次,個呀sir要我哋拉筋(平時好正常)但係嗰堂個sir完全地坐咗落我哋到,要我哋拉到一字馬先可以落堂,個堂大部分人都係眼濕濕咁樣落堂,跟著幾堂都好唔鐘意佢。跟着我嗰年下學期就冇咗學。 但係唔點解升到上form 1 又好想學返跆拳道,我可以點做? Sir for 1999
#NSS愛情 [[guest]] 請admit po ig🙏🙏 大家好,想大家花少少時間睇咗偏文佢。 小弟今年15啦(未到,十二月生日),F2(細B遲一年) 九月頭 識咗個同班嘅女仔 ,大家有講有笑,仲成日成班friend一齊食飯,咁同個女仔都慢慢咁樣熟左,同個女仔都有keep住傾計。 十月中左右, 我同個女仔表左白 (我認衰仔,我係有啲魯莽),佢話要考慮下,之後佢話唔唔鍾意我,全班都知道, 咁我同佢都尷尬咗一排。兩個禮拜之後又好似冇乜嘢咁, 都有keep住傾計。 當初我應承咗自己12月,就試下放低佢,咁我緊係做唔到啦。到12月尾開始,我地又好尷尬咁,連ig都唔會傾計,直到宜到(投稿日期為2月18日)都無傾過計, 咁我就乘機想逼自己放低佢。 咁問題就嚟啦:我唔知點樣放低佢,(p.s.唔想拍拖住,除左尼個女仔)。我身邊有啲朋友,會用讀書或者係運動嚟麻痺自己,但係我唔想咁做,所以想問下咁多位我可以點做?唔通真係要用時間? sorry for 1999
#NSS個人 [GUEST] 點算啊!!! 😭😭 小妹16男朋友23,相差7年,一齊咗15個月,不過佢由細到大都係喺外國長大,所以我哋完全冇generation gap,反而仲相處得好舒服tim。 問題嚟啦!!! 佢23歲呢個年齡血氣方剛,佢身邊仲要本身都多女,咁前嗰排佢同某條女(A)特別熟,仲同我講好似鐘意咗A,又話要考慮下我哋嘅關係(=分手)💔咁問心我又真係好鐘意佢+好愛佢。第二日我即刻著件低胸希望可以留住佢,果然,嗰一晚佢即刻同我講”其實我都係愛你多啲”,咁我聽到梗係好開心啦。跟住之後嗰幾日佢就開始flirt我(as well as dirty talk),咁我又真係會應佢,同埋每次一傾sex嘅話題佢就會好興奮。當我話”我哋下次見嘅時候,我再著deep v 吖”,佢諗都唔諗即刻say yes,完全冇care過我會唔會凍,會唔會畀其他人睇蝕😢 重點嚟啦!!! 本人係基督徒,亦打算婚後性行為。但感覺上佢同我一齊好似係為咗我個處 為咗可以同我搞嘢咁… 😭 利申:我之前講過唔介意佢搵sp,但佢話佢會等我。
#NSS愛情 [應該點同A0拍拖?(長文慎入!)] 應該點同A0拍拖?(長文慎入!) 係咁嘅, 當初未一齊之前小妹同佢喺學校已經有少少曖昧,有時可能分組活動都會同佢一組,每日放學都會同佢一齊行嗰條路返屋企, 返到屋企之後都有搵我傾計 佢知道我鍾意睇一個youtube channel 而佢都有睇 呢個都係我哋認識嘅起點(共同興趣) 咁佢都有同我成日分享嗰個youtube channel嘅嘢 我哋都傾得好開心 同埋佢成日都有留意我story,小妹平時有家庭聚會或者親戚嚟到,都會飲下酒, 當佢每次睇到我飲酒嘅story都會問候幾句嗰陣覺得好暖心,加上而家又又又停課(屌..),平時嘅zoom時候, 都好似平時咁樣分享我哋嘅興趣分享日常咁啦 之後有一日我同佢表白 之後佢已讀不回之後我仲以為佢唔鍾意我所以就話真心話大冒險輸咗 問返佢先知道佢話佢當時都唔知畀咩反應佢有諗過應承因為佢都鍾意我 之後我再講出真相 就話其實我講真之後佢就話其實我都鍾意你之後我哋就一齊咗🥰小妹就A2,而佢係A0(哭ing, 同佢一齊之前本來覺得都冇乜嘢但發現佢唔係幾識講啲好sweet嘅對話 到而家我哋嘅暱稱都只係我哋嘅名,想問下大家點算, 點樣可以引導佢 同埋我比較尷尬唔敢同佢講,
#NSS個人 [一個鍾意羽生結弦嘅女仔❤️❄️⛸] 有冇人同我一樣都好鍾意羽生結弦 Hanyu Yuzuru❤️🔥 最近睇花樣滑冰先識佢。⛸⛸⛸⛸⛸ 呢個日本仔成27歲都仲係咁可愛,世界各地嘅fans 都有❤️ 我瘋狂上網search佢,睇咗好多片,完全感受到佢對花樣滑冰嘅喜愛、尊重同技術。ISU certified 咗 佢嘅4A (quadruple axel)即係一個冇人做到過嘅跳躍動作❄️❤️,仲要只係爭落地,我好鄧佢開心。雖然佢今次輸咗,但都係好𝒙勁。❤️🔥 佢個人勁有禮貌,得意又靚仔,從未認識佢嘅, 可以上網睇吓佢同佢隻Pooh Pooh❤️(有個Channel叫 all crush ) 總之,我非常欣賞佢。 (佢冇IG啊😭😭😭)❄️❄️❄️❄️❄️❄️
#NSS個人 [Guest] 標題(今年中二,7月要去外國移民,黎緊要考試,壓力好大,點算?) Hi 各位大家好 我係某band 1A中學,,讀緊中二,女仔,成績keep 住係中下,由一年班開始有中度ADHD(專注力不足及過度活躍症),我大約4個月前得知大約今年7月會去外國移民,我內心好唔捨得香港,特別係而家呢個屋企,由一出細就住喺度,每次一諗起5個月後就要去機場,就會喊。但係我知道香港已經再唔係以前嘅香港。 由於我成績真係唔好,我黎緊3月頭就要考試,我真係好大壓力,呢排基本上一個禮拜就會有五日係失眠或者眼光光,到天光。 另外黎緊仲要面對兩場音樂考試,我真係好驚呀,我唔敢同屋企人講,怕佢哋擔心,但係當我望住梳上面一堆堆嘅頭髮,我知道我嘅壓力係度升緊,我好辛苦呀,各位可唔可以俾D溫書方法或者減壓方法我呀? Admin please post IG
#NSS學校 [Guest] 純粹放負及取暖 「R.E.」 相信大家唔多唔少都唔會好重視RE呢一科,我都唔例外,小妹我因為懶,全學期淨係交咗兩份功課(全學期共3份),自問嗰兩份都有認真做,然後考試方面都考得合格,正當我以為一定合格嘅時候,佢俾咗F我。 但問題嚟啦,我哋老師因為「個人原因」,所以去到成績表出嗰陣,我都收唔返啲功課(佢冇派)(全級都收唔到)(全級都係佢教),所以當時我收到成績表嘅時候,我係完全唔知道自己嘅死因,直到我真係想去問佢跟進嘅時候,我發現佢已經「因事而請求暫停工作」原因一樣係嗰個「個人原因」。到後來經過好幾次詢問,終於拎到詳細啲嘅分數,我先發現原來我差1分就合格,而其實佢平時分比多一分我就夠,而佢淨係俾咗5/10,感覺就係特登要我唔合格,我自問平時都算乖,假假地間唔中都會幫下佢派野。而佢嘅原因係,希望我學識要交齊功課呢個道理「learn a lesson」。無可否認,一切都係我咎由自取,我貪可以懶,而呢個就係我得到嘅後果。正當我咁樣諗嘅時候,我發現其他冇交功課嘅人都有E,而原來因為唔交功課而攞F既得我一個傻仔,我開始喺度諗,究竟係佢針對我,定係我真係做得唔好,點解呢個世界咁唔公平。雖然R.E.其實我唔係好重視,但係搞到我心理好唔平衡,好似俾人搞針對咁。 我明白佢可能希望我可以學識做學生嘅本分,可能呢個就係佢教導學生嘅方式,但係而家我不但學唔到任何嘢,反而覺得個老師好乞人憎,咁你所謂嘅「learn a lesson」係learn下呢個世界有幾唔公平?我甚至諗住下次交白卷算,還掂我做唔做你都係比F,咁我做嚟做咩? 我尊重你教導學生嘅方式,雖然我冇資格去批評,但我真係唔認同。 你仲要留低咁多手尾俾你啲同事🙂 (無侵犯任何宗教的意圖)(本文純屬圍繞老師作出意見及評論) 感謝各位睇到呢度 大家有任何睇返歡迎留言 小妹會好好睇晒 Sorry for 1999 Admin po IG please,thxxxx