—類投稿

Band1B英中男校

#NSS學校 [Band1B英中男校] 我今年Form1(09年),喺入學前已經好愛學校(但而家無得返全日🥲),希望可以識到啲兄弟/志同道合嘅Frd。怎料,我嗰班有好多大陸人,接近半班!(各位09年嘅同學們都知,呢屆有幾多大陸人㗎啦)咁你地可能會話:「仲有一半係香港人㗎嘛!」但係佢地有啲成日睇大陸野(大陸化)、有啲好幼稚、有啲好串、有啲好煩(瘋狂炸你機,問長問短嗰啲)、有啲屋企人畀佢哋出街……一句講哂,完全唔啱做朋友。但係我啲師兄好正常,but冇一個會熟到約出街/食飯。所以想尋求認同,有冇人嘅情況同我差唔多?😭 求post IG(Thank you admin🙏)

閱讀更多

guest

#NSS學校 [guest] 轉老師轉到癲 今年f3 開學到而家已經換咗8個老師 中文嗰個退咗休之後 數學教咗一個學期就走 仲有geog elit b.f. phy hist 都有換 b.f.換左2次 仲要其實個老師根本已經有堂… 你換老師都算仲換啲垃圾返嚟話係嚴格挑選😅 大佬啊要揀科㗎 班主任又換曬 想問下家長日可以講咩? 最衰已經f3 冇得轉校

閱讀更多

某間Band1女校

#NSS家庭 [某間Band1女校] 長文慎入 我真係忍左好耐,但係唔知點講出口 我家庭比較特別(?)父母年紀差距比較大,我阿媽係大陸人,因為佢細嗰嗰陣屋企窮,我外公外婆細佢十幾歲就去左天堂,佢要自己一個照顧頭家同我舅父 唔知係咪因為捱左太多苦,加上踏入更年期(大概45),尼兩三年佢啲脾氣真係差左好多。自問自己由細到大都算係乖乖女,冇煙冇酒,成績中上。但係我可以開始感覺到佢想將我綁係佢身邊,有種控制緊隻洋娃娃嘅feel 佢好少比我同我啲朋友出街,無論係去行街、迪迪尼,佢都唔放心,覺得幾個中學生,仲要係女仔冇大人陪著好唔安全。如果要出街,佢一定要跟住我,搞到我啲朋友、同學都覺得好尷尬,導致我成個初中都冇點同啲朋友出過街(佢地可能都唔夠膽再約我) 係我小學一年級嘅時候,我阿媽識左一個住係隔離座嘅人,對方都係大陸人(下稱A),咁啱佢個仔都係我嗰間小學,大家就慢慢熟悉。後嚟我搬屋,差唔多每次去佢地屋企,我地都會留宿。因為好熟+細嗰唔介意,我同佢個仔訓過同一張床。但係到我十三四歲嘅時候,我開始抗拒,因為個男仔真係好宅,同我冇共同話題,而且每次去佢地屋企,我阿媽都抌低我一個人係客廳,然後自己同A出街,我一個人好無聊又尷尬。於是我就嘗試同阿媽講可唔可以唔住,但係我阿媽次次都威脅我「你如果唔去,你以後都唔可以出門」然後成個禮拜都黑晒面,大力放杯,大力閂門搞到我完全冇rights,佢話做咩我就要做咩,唔夠膽再說「不」 到我中學,我阿媽啱啱踏入更年期嘅時候,有次佢又叫我去佢地屋企,我終於夠膽say no,我話我去樓下親戚屋企溫書,你應該都放心啦,點知佢一巴星打落嚟,話:做人唔好太過分,人地邀請你去,你細個嗰陣又咁照顧你,你依家話唔去即係唔比面人地,但係我真係驚左佢地屋企,所以最後死都唔出門,打電話比我老豆同我契媽。佢地知道之後同我阿媽解釋我唔係唔比面,青春期男女有別,然後又同我講佢地明白我嘅委屈,但都係叫我體諒佢,因為佢細個捱苦唔容易,依家更年期情緒唔穩定,我老豆又已經年過七旬,得我阿媽可以照顧我,我應該要多多理解佢 其實我都明白我阿媽唔容易,因為我老豆長年在外工作,一年見得一兩次,選擇用錢去補父愛,見親就係問成績,所以十幾年嚟都係阿媽陪我,我完全冇體會過咩係父愛同一家三口。屋企得我同佢,而佢又冇咩朋友,我就成為左佢嘅出氣口,佢一睇到啲咩新聞就會爆粗,「垃圾人、去*啦、d**m、尼啲人就應該五馬分*、有病」之類(粗口已盡量*左)尤其係係我中三嗰陣因為課業同溫書好攰想安靜下,佢會冇啦啦入我房然後對著我狂鬧新聞上嘅某個人,搞到我有排情緒唔穩定,放學要見社工,番屋企唔想想講嘢(p.s我間房嘅門鎖被佢拆左,佢話驚我鎖左自己出唔番嚟🤦🏻‍♀️) 我都想體諒佢、理解佢,但係我都係一個人,點解唔可以理解下我。啲人成日話獨生女好呀,掌上明珠,但其實冇幾個人知我見過社工。家庭係咩感覺,我從來都冇體會過 所以想擺上嚟分享,想問下我可以點同我阿媽溝通/點樣同佢講我嘅心事 sorry for 1999

閱讀更多

Guest

#NSS個人 [Guest] 小弟我懷疑我打機上腦… 我本身好中意玩crpg 歐美rpg嗰類遊戲 好享受當中嘅對話選項 同埋多種任務解法 問題嚟啦 最近我同人面對面講嘢嗰陣 我大腦會自動跳出對話選項 同埋我做任何嘢之前 會下意識想噤F5去快速save 跟住即該意識到呢度係現實 冇得sl 請問我係咪打機打上腦… 希望被揀中

閱讀更多

Guest

#NSS家庭 [Guest] 其實大家嘅家庭係咪都係咁 阿爸阿媽日日為咗d雞毛蒜皮嘅事而鬧交 然後阿爸又會為d小事而鬧我🤷🏻‍♀️ 有時真係有d心力交瘁嘅感覺 (純發洩sor for 1999

閱讀更多

Guest

#NSS個人 [Guest] Halooooo 小妹有個男閨蜜 小學識嘅 唔係同一間中學 好多人都知我哋好fd 佢又型又叻 又打得波又識音樂 讀書又勁 都幾受歡迎 近日有啲原因 所以佢同幾個女仔傾多咗 我睇得出嗰啲女仔好唔自重 傾咗幾日就send心心 又成日搵佢 同埋有一個人已經有男朋友 不過唔知點解 我竟然會呷醋!佢知我有鍾意嘅人 我肯定我呷醋嘅原因唔係因為鍾意佢 不過唔知點面對佢🥲

閱讀更多

Guest

#NSS個人 [Guest] Halooooo 小妹有個男閨蜜 小學識嘅 唔係同一間中學 好多人都知我哋好fd 佢又型又叻 又打得波又識音樂 讀書又勁 都幾受歡迎 近日有啲原因 所以佢同幾個女仔傾多咗 我睇得出嗰啲女仔好唔自重 傾咗幾日就send心心 又成日搵佢 同埋有一個人已經有男朋友 不過唔知點解 我竟然會呷醋!佢知我有鍾意嘅人 我肯定我呷醋嘅原因唔係因為鍾意佢 不過唔知點面對佢🥲

閱讀更多

Guest

#NSS社會 [Guest] 呢排好多醫院都有好多確診,聽講九龍醫院都有大爆發,有職員中左,導致幾十個病人中招,真係好擔心香港嘅情況

閱讀更多

GUEST

#NSS家庭 [GUEST] 究竟係重男輕女定係我諗多咗 hello大家 介紹返自己 f2女 有一個細佬 [長文慎入] 我細佬本身就有過度活躍症,平時要定期去見醫生 有時要吃藥(但係我阿爸阿媽就唔想比我知 唔知點解)而我懷疑自己係有抑鬱症 我唔肯定 但成日都唔開心 唔敢同阿爸阿媽講自己野 入正題,我細佬出世之後,重男輕女嘅現象唔係好嚴重,但係我細佬一入小學,就開始黎料。每次考試,我阿媽都唔會幫我溫書,淨幫細佬。話我已經夠能力,唔使佢幫。雖然我讀書係真係唔差,但係未至於可以自己溫,就算我自己溫考到唔錯嘅成績,換黎一句:唔錯,繼續努力。但係我細佬啱啱合格就:哇!你考得好好吖 要繼續努力….. 個陣心入面極度唔平衡😭 第二,永遠d野都係細佬優先。每次去玩具鋪,我細佬話想要呢個呢個,我阿爸都會買。但我一話我想要 : 買呢個有用咩?唔好曬錢啦!我唔會同佢講太多/繼續求佢。因為我已經習以為常 第三,乜都就曬佢。之前因為疫情我阿爸失業,屋企經濟狀況差左 四個人用阿媽個份糧生活。我知道佢地唔容易,所以平時食飯我都唔會揀d貴野,都係大快活大家樂就算,但係我細佬又嘴刁,要食韓燒邊爐….我阿爸又比。但如果我提出:我地屋企經濟狀況你又唔係唔知 慳d錢啦! 最尾,因為我有個比賽要參加,需要打疫苗,我之前一直求我阿媽比我打,一直say no。直到有呢個比賽,佢先比我打,一定要打科興,因為如果打復必泰好容易有心肌炎,呢句係我之前一直睇開嘅醫生講嘅,咁為左個比賽我照打。跟著依家政府迫打針,我細佬都要打,我細佬話:我想打復必泰。結果佢就打復必泰😂

閱讀更多

Guest

#NSS愛情 [Guest] 我諗咗好耐都諗唔到點做 希望大家可以俾少少意見我🙈 講返少少背景:我同一個男仔frd咗都有一段時間 幾乎日日都傾計 每個星期都會一齊參加活動 同一間學校 上年佢同我表白 當時我有諗過同佢一齊 但係因為我上一段感情搞到我而家有啲驚自己分配唔到時間 所以冇應承佢 佢都講咗話唔會再提呢件事 但係我哋依然日日都有msg 甚至幾乎每一刻都同緊佢msg緊 到過咗一兩個月左右 我發現自己好似鍾意咗佢 我好似每一刻都好掛住佢 亦都有同佢兩個人出過去 我好想同佢係埋一齊 但係我屋企比較嚴 我唔可以成日都同佢出街陪佢 上一段感情都係因為咁所以分開咗 所以我一直唔敢一齊 求下各位可以俾啲意見我

閱讀更多