[GUEST] 小妹今年f3, f6畢業之後想去外國嗰邊讀書(暫時想去澳洲), 可以嘅就順便喺嗰邊發展同生活。但基於以下原因我都唔知點好。 我屋企嘅經濟條件供應唔到比我去外國讀書, 我係住公屋, 父母一個月嘅收入唔算好多, 依家我有補習中英數, 已經洗咗父母唔少錢, 我想報某啲興趣班 嘗試唔同嘅新事物 培養興趣, 同埋想買多啲書, 都唔可以好似人哋咁想要就可以即刻報即刻買。 加上去嗰邊讀書, 起碼都要去一次澳洲了解下個環境先, 我從來都未試過出國, 去旅行都冇錢, 要出國讀書可謂天方夜譚… 外國讀書一年嘅學費咁貴(其實我唔知幾多錢, 但一定好貴) ,當依家開始儲錢都應該係冇可能有足夠嘅金錢供應到我去外國嗰邊讀書啦。 除咗經濟問題, 仲有一個原因就係我健康問題。我嘅身體比較差, 有慢性疾病,
#NSS愛情 [香港某某學校] 我係咪真係唔鍾意佢 唔係 尤其是而家停課,冇得返學校見面嘅時候 我每次同佢講嘢,問佢心情狀況或者叫佢唔開心就講出嚟。都好,換來嘅都剩係得一句「嗯」 或者emoji,當下真係有啲唔高興。 諗諗下又好似係,我又唔係佢邊個,我憑咩叫佢講出嚟,出邊有更加好嘅人選,何必要搵我講心事。 我承認我真係真係唔識開話題 同時間,無啦啦Send一啲post又好似好唐突。就會變咗一種 講完早晨就冇嘢可以講嘅局面。 呢段時間,我亦都花過時間、心機、精力去搵同埋理解佢嘅興趣、愛好。 但每次比我搵到,我都唔知講咩好。 每次同佢IG傾偈嗰陣,我都會好小心,好緊張,擔心我可能會搞到佢唔開心,會踩中地雷位 (p.s.佢有少少家庭狀況,或者以前愛情上誤以為人哋鍾意佢,呢兩樣搞到佢好容易就心態崩潰) 有一位共同朋友同我講過「其實佢對你都有好感,唔好咁輕易放棄,要堅持落去。」 但係咁嘅日子都已經過咗兩個禮拜,每日都係重蹈覆轍嘅劇情,亦都可能係因為我唔識開topic,冇話題可以傾落去。 我都真係攰啦,已經冇一個理由可以令到我繼續頂硬上。 應該點做(🙏🏻sorry for 1999🙏🏻)
#NSS家庭 [Guest] 我老豆真係好撚7on9,份人又小氣又計較,仲要小學雞,做男人做到佢咁真係掘十個窿都唔撚夠。 佢平時同個工人講野好似同bb仔講野喺度扮聲,又成日問佢”想食咩早餐呀”,晚餐就叫佢”快啲夾餸啦夠唔夠呀食多啲魚啦”咁,真係好撚柒嘔心,唔知以為佢同個工人有路。有次打邊爐,我老豆攞曬我媽中意食果啲比曬個工人,我媽份人係忍得就忍果啲小女人,佢果陣都出聲講,個仆街當住我地面嫌我媽煩照塞比我工人食,我同我男朋友睇到o撚曬嘴,真心唔知邊個先係女主人。即係對外人客氣啲好正路,但依家完全係過曬火。 佢從來都係對外就烚熟狗頭,對內就好似對奴隸咁。對老婆又唔好,對個女又唔好,臨老比佢追到個仔,真係正宗果啲死廢老大男人,仲要紅仆佢個臭閪街冚家剷。成撚日點我媽做野,咁多年一枝花都冇送過,我仲係手抱果陣佢晚晚蒲club,要我媽抱住我去disco搵佢返屋企。我小學男陣佢去左大陸做野,一個錢都寄唔到返黎不但止,仲要做保擔人爭人周身債返黎要我老母幫手還,我果時細個仲好撚開心阿爸返黎嗱。佢唔錫老婆都算啦,仲要郁手打,次次鬧我一撚定會講粗口,我同佢都打過唔少交,拳頭鐵通果啲,有次頂唔撚順走左成個禮拜。 呢排疫情嚴重,借啲易唔返外賣,日撚日瞓到1點幾,起身睇大陸劇又一日。大佬依家求其上網check都知邊棟大廈奶野啦,你唔去咪得囉,有工做算係咁啦,呢個時世仲懶懶你老母臭化閪啊,我老母夠要返工佢就唔洗驚啊?當初佢唔懶有義氣做人擔保人就唔洗依家咁撚窮啦,仲懶,你有冇撚資格啊你自己諗啦。 有次煮麵,成家都有唯獨我果碗仲喺廚房要我自己攞,真係好撚小學雞呀屌…真係唔想開我名,唔想人地知道我有個咁撚人渣嘅老豆,你要我數佢有咩好,sorry我真係唔知。以前或者我仲會因為佢鬧我而嘔唔開心,依家唔撚會,因為我真係唔當佢係我老豆,我唔想同呢啲仆街有瓜葛。我好唔明點解我媽咁多年都唔同佢離婚,可能個仆街其他時候對我好好,但我覺得就算點好都好,都彌補唔到佢啲惡行,更何況我睇唔出佢有半點歉意,比較似係我成家上世欠撚左佢咁,可能我媽念著我,唔想我咁細個冇阿爸,但佢都估唔到我依家都唔撚想要呢個老豆。我依家剩係想儲錯盡快搬出黎,阿媽細佬頂唔順嘅都有第個屋企比佢地返。 Sor for 1999,真係太多野想講唔知可以講比邊個聽。
#NSS學校 [港島某中文中學] 我個friend嘅細佬被人欺凌,事後我地諗住幫細佬討回公道卻被人鬧恐嚇⋯⋯ [港島某中文中學] 我個frd細佬=A、欺凌者=B、欺凌者阿哥=C 我個friend嘅細佬今年form 1,呢排佢識左個frd即是B,一開始佢地玩得還可以,但B講野勁惡毒,B因為同A玩遊戲有輸冇輸都會狂鬧A,其實frd互鬧係OK嘅,但B鬧得真係好惡毒,根本係詛咒嘅feel,B鬧啲嘢包括但唔限於:「你老母係唔係死左、你係唔係冇老母、你老母冇西⋯⋯」仲要開口埋口叫A狗公 B都唔單止只是鬧A,我同我班frd都被佢鬧過,個時候A同B關係還可,A就叫埋我地一齊打機,點知我地一入個通話,B就無啦啦鬧我地,diu我地老母,話我地係廢物,話冇課金唔配打機,至此,A已經唔想同B做frd。 A到後來都同B表達清楚唔希望再一齊玩,但是B越來越過分,佢不但止無端端send啲鬼片俾A嚇佢,仲要P佢個樣整相惡搞佢⋯⋯ A同B相處覺得好唔舒服,但佢平時又係個種唔是好識講野又唔識反抗嘅人,佢又鬧唔過B,A就只可以求助佢家姐亦即係我frd,我個frd個時聽到都真係好嬲 但是我個frd都仲keep住理智嘅,雖然話心痛,但是佢都唔想搞到件事太大,於是就帶埋A(佢細佬)一起去搵B講清楚,同佢講唔好再咁樣對A,如果唔係就會采取法律途徑,但是B完全冇悔改之心,點解我咁講呢?因為之後B嘅阿哥C就出場啦。 B將呢件事同左C(B嘅阿哥)講,C今年form 5,我地都以為佢應該會理智啲啦,點知完全冇,佢鬧我地話我地恐嚇佢細佬,仲話我地冇資格教B做人 Excuse me???real嘅???你咁都講得出??? C鬧完我地之後我地想去報警,但是最後冇成功,個阿頭話唔處理😅 我地真係冇辦法,C已經form 5,我地都驚佢會唔會係個啲MK仔,報左警都驚佢會報復,都慶幸而家網課緊,真心唔知返實體嘅時候點算囉⋯⋯ 我寫呢篇文都係因為好激氣,呢啲人真是有病,都想問下大家遇到咁樣嘅情況應該點算,A最近已經越來越唔鍾意講嘢,真係唔知點算好⋯⋯