—類投稿

GUEST

#NSS愛情 [GUEST] 投稿咗三次,希望今次admin揀中我。 暗戀就係,見住佢鍾意咗第個,好嬲但冇辦法呷醋。 仲記得我點解會鐘意你。開學嘅第一日,係班上面無人識嘅我極度徬徨,而你主動同我傾計。係呢一刻,我已經鍾意咗你。之後你調咗位,同咗另一個人(A)坐埋咗一齊。調翻位,同A同你一齊坐。呢一段時間,我發現我越嵌越深。有諗過同你表白,連段文都打咗出嚟,但最後都係驚表白比拒,同你連frd都冇得做。 終於有一日,我喺細帳Po咗Q&A,Q&A裏邊講咗有鍾意嘅人,而同我好熟嘅A問我鍾意邊個,而我答咗你。 之後A同我講你哋原來已經喺埋咗1個月,果日,我喊咗成晚。 之後一切如常,我同A繼續frd,而你好似開始疏遠我,曾經係你密友嘅我畀你del咗,但我發現我真係真係好鍾意你,我唔知點面對你,我唔知點算好,成日喺到喊。 其實諗清楚,其實我真係冇資格喺到喊,亦都冇資格呷醋,鍾意咗你,始終係一個錯誤…無論如何,見到你幸福就夠了。

閱讀更多

某band3女校

#NSS個人 [某band3女校] 「blkp.meme(已dele ac)做人可唔可以唔好咁無恥? 其實呢我地memes page啲post係各位學生上網搵圖去俾admin post 你地唔同嘅 自己攞人地啲圖 攞條黑線遮住水印嘅 好心啦 我當你真係唔知係邊度搵圖啦 咁但係你起碼tag返或者dm問返個meme page啦! 偷黎又唔認一大堆藉口又話1:1又話粗啲好睇 自己心虛dele晒post扮冇事 band1(非全部)啲人係咪唔識諗野? 讀書讀個抄返黎 唔想自己學校名氣差就唔好抄啦…」 圖Link: https://ibb.co/gDTwGNw https://ibb.co/mJRHSqr https://ibb.co/S03qmVC https://ibb.co/LxxLfvP https://ibb.co/XXZGZBv

閱讀更多

Tcgss

#NSS學校 [Tcgss ] 有間中學叫dlkp 佢哋嘅學生就開咗個Acc 叫dlkp.meme 然後偷tcgss._.memes嘅圖進行二改或者直接出  比人哋發現咗 更加心虛de po 希望佢哋可以出嚟道歉🙇🏻‍♀️ 唔好影衰自己學校🙇🏻‍♀️ 想要證據可以去hk._best._個度睇🙏🙏 有晒cap圖 希望admin可以po IG

閱讀更多

Guest

#NSS其他 [Guest ] 我有個fd,識咗都算耐,以前有傾開計,但係傾嘅topic來來去都係嗰幾個,感覺對方嘅回覆意欲越來越低(可能佢好遲回覆導致我有咁嘅判斷) (都可能係因為我有一段時間冇搵佢所以有啲咁嘅情況出現) 點可以令佢回覆我訊息嘅時間更快?或者令其回覆意欲更高?(定係其實係我諗多咗?) 希望大家可以比啲意見我,有啲迷惘需要需要一啲意見,唔該哂

閱讀更多

Guest

#NSS學業 [Guest] Halo,小妹今年中五。停課停到冇乜溫書既動力,成日上YouTube搵study vlog黎睇,覺得好解壓,同埋好想發力。想請教各位平時會點樣溫習,或者有冇一齊溫書既discord servers可以加埋我,一齊下溫書,學術討論,互相正面影一響下😂🙏thankyou

閱讀更多

GUEST

#NSS個人 [GUEST] 小妹嘅下巴近呢年都會成日生d好硬好大粒嘅瘡😭完全唔知點算 唔知係咪帶得口罩太多?定其他問題。。。我上網查過內分泌失調都會? 夜瞓唔知算唔算,我大概12點度就會瞓教🙏🏻 試過搽好多嘢都冇用,啲瘡仲係會keep住生,最近仲嚴重咗😭好無助🥲🥲有冇人有類似情況,或者有咩方法可以幫下小妹😭🙏🏻感謝🙇🏻‍♀️🙇🏻‍♀️ 希望admin會post🥲thanks

閱讀更多

guest

#NSS學業 [guest] 想同各位f3準備揀科嘅同學仔分享😊 一定一定要揀Biology!!!!! – 超易讀 -唔駛計數 -齋背就超易高分 – workload 又細 – 識得更多人體知識 – 大把實驗做💖 -好玩又有趣 -考試無難度 – dse 超易有4 Dse 熱門科 大學揀科又多啲選擇🔥 手快有手慢冇 記得揀呀😚

閱讀更多

GUEST

#NSS個人 [GUEST] 一路以嚟堅持咗好耐唔打針,但最近學校公佈咗2月24前要打第一針,之後要打埋第二針,先可以返學校,仲要冇得揀online上,變相幫政府谷針咁。我真係唔想打,但又唔可以唔返學… 就算真係打,又唔知點揀。打科興副作用少啲,但係相比之下又好似冇咁可信(雖然兩隻都唔可信),唔知打完幾年後會唔會有啲咩病發出嚟。如果一定要揀,我好似偏向復必泰,但見到有啲人嘅副作用好大,我又好驚。見大多數學生都係揀復必泰,唔知打咗復必泰嘅大家有冇啲咩比較大嘅副作用? 我好唔想打,但係依家搞到好似唔打唔得咁,打又唔知打邊支,擔心同煩咗好多日都唔知點好,所以想問下大家意見🥲🙏🏻sorry for 1999

閱讀更多

guest

#NSS個人 [guest] 長文慎入⚠️ (雖然係咁講但都希望有人可以認真睇下🙏 Hey大家好 🙂 小妹08+移居咗去英國🇬🇧 想分享下自己最近嘅煩惱&困惑🥲 -友情 話說我喺香港同英國都有班frd,香港嘅係中一嘅時候最close嘅frd,大家興趣差唔多,到依家都有聯繫。而英國嘅frd都係學校入面嘅香港人,3-4個咁,雖然唔太啱傾但都可以玩得癲。 講下香港果班先,其實我同佢哋一路都有傾偈,啱啱嚟英國身邊冇人傾心事都係依賴佢哋。但到近排,我感覺好似疏遠咗同埋其中一個好似專登排擠我🧐首先我哋個WhatsApp grp少傾咗好多,由一日300+個msg到依家幾個鐘先有人覆一句。咁我都覺得冇乜嘢嘅,始終香港學業繁忙。但其中一個frd就好似唔係好鍾意我咁,喺grp傾偈又特登唔覆我,我dm佢又已讀不回,仲成日喺ig tag我哋班frd入面其他人話best frd forever,就唯獨唔tag我。究竟係我玻璃心定點?🥲 到英國嘅朋友,我覺得同佢哋唔太啱傾,因為英國嘅分級制有啲特別,例如我依家year8 (=hk f2) 係由08年9-12月+09年1-8月出世嘅學生。變相我會識到嘅人多數係09,然後我依家班frd入面4個有3個都係09😀,我覺得佢哋比較幼稚(?),自己又算係慢熱,所以成日都唔係好融入到佢哋。不過其中一個frd同我一樣鍾意mirror,所以都尚算啱玩🤣🤣。 我知道識到好朋友已經需要感恩,但我想有一啲真係啱玩啱傾又明白我嘅frd囉🥲 -愛情 小妹就唔太好鬼仔,所以都唔會鍾意學校嘅男仔。反而我鍾意一個以前香港中學嘅同班同學💩。以前我哋都算係朋友,因為學號相鄰嘅關係,有啲堂都坐埋一齊,有時會傾下計玩下。但之後我嚟咗UK就漸漸冇乜聯絡。但到近兩個月,佢無啦啦開始覆我story,仲越嚟越頻密🤡🤡,然後我哋都有共同興趣。有幾次真係幾心動: 我生日果陣佢居然準時香港12點同我講hbd🥲; 我病咗然後佢叫我take care;

閱讀更多

guest

#NSS個人 [guest] 長文慎入⚠️ (雖然係咁講但都希望有人可以認真睇下🙏 Hey大家好 🙂 小妹08+移居咗去英國🇬🇧 想分享下自己最近嘅煩惱&困惑🥲 -友情 話說我喺香港同英國都有班frd,香港嘅係中一嘅時候最close嘅frd,大家興趣差唔多,到依家都有聯繫。而英國嘅frd都係學校入面嘅香港人,3-4個咁,雖然唔太啱傾但都可以玩得癲。 講下香港果班先,其實我同佢哋一路都有傾偈,啱啱嚟英國身邊冇人傾心事都係依賴佢哋。但到近排,我感覺好似疏遠咗同埋其中一個好似專登排擠我🧐首先我哋個WhatsApp grp少傾咗好多,由一日300+個msg到依家幾個鐘先有人覆一句。咁我都覺得冇乜嘢嘅,始終香港學業繁忙。但其中一個frd就好似唔係好鍾意我咁,喺grp傾偈又特登唔覆我,我dm佢又已讀不回,仲成日喺ig tag我哋班frd入面其他人話best frd forever,就唯獨唔tag我。究竟係我玻璃心定點?🥲 到英國嘅朋友,我覺得同佢哋唔太啱傾,因為英國嘅分級制有啲特別,例如我依家year8 (=hk f2) 係由08年9-12月+09年1-8月出世嘅學生。變相我會識到嘅人多數係09,然後我依家班frd入面4個有3個都係09😀,我覺得佢哋比較幼稚(?),自己又算係慢熱,所以成日都唔係好融入到佢哋。不過其中一個frd同我一樣鍾意mirror,所以都尚算啱玩🤣🤣。 我知道識到好朋友已經需要感恩,但我想有一啲真係啱玩啱傾又明白我嘅frd囉🥲 -愛情 小妹就唔太好鬼仔,所以都唔會鍾意學校嘅男仔。反而我鍾意一個以前香港中學嘅同班同學💩。以前我哋都算係朋友,因為學號相鄰嘅關係,有啲堂都坐埋一齊,有時會傾下計玩下。但之後我嚟咗UK就漸漸冇乜聯絡。但到近兩個月,佢無啦啦開始覆我story,仲越嚟越頻密🤡🤡,然後我哋都有共同興趣。有幾次真係幾心動: 我生日果陣佢居然準時香港12點同我講hbd🥲; 我病咗然後佢叫我take care;

閱讀更多