—類投稿

GUEST

#NSS學校 [GUEST] 觀塘中學一位數學老師成日話自己教書勁 band2基督教學校,尼位老師中四做班主任40歲左右,教數學,講野好串,成個爛仔款,由識第一日開始就話自己教書勁,佢爛仔性格好鐘意串串下。我比較鐘意數學,平時有野唔明都會問老師,我問佢佢居然話:你咁都唔識?你係唔係上堂冇聽書?你自己自修啦 心念:我有聽書🤔吖,但有啲了解唔到想問多你一次砸喔?我有問題自修? 之後有次開家長會,我爸爸很早離婚,我後媽一直唔鐘意我,我後媽黎家長會同個班主任係到奚落我。之後班主任仲話要嚴厲管制我。 佢成日話自己數學好勁,全校最勁(其實都係佢自己吹,其他老師都好勁)。話自己教書5**都係佢教。之後中六放榜班裡面成績唔好,最勁數學得4,有啲仲攞1,佢派完dse成績,就哩埋教員室冇出過黎,連學生家長係canteen都唔去見,又唔去安慰家長和學生,唔肯見人,見到學生仲扮唔識人。 其實有冇唸過係你自己教學有問題呢?如果你注意下自己形象,成日話自己教書幾勁幾勁,問你野又唔答,就係到串人,你就算數學勁又點,你又唔識教人,你做老師做咩,你不如去做數學家啦。

閱讀更多

GUEST

#NSS家庭 [GUEST] (長文慎入)Hello又係我喇 我係#NSS211113E嘅樓主 估唔到上個post都未出又黎投稿呢 係囉我父母又嘈交了,佢哋已經嘈咗幾日,我真係未試過每日都會喊,我甚至覺得呢幾日內喊嘅次數比以前一個月內喊嘅次數要多好多好多。今晚媽咪同我一齊睇緊電視,然後佢開始講返以前嘅事。「你睇下你有XX咁耐,你啊嫲有冇黎照顧過你、關心過你!你睇吓人哋係仔就佢就去錫去照顧,就係因為你係囡!我同你講你以後唔使認佢做啊嫲,唔使叫佢!你話係我同你講嘅…….」(XX係某種病,好普遍唔少女性都會有,我驚比朋友發現係我所以唔詳細講。而家呢個病對我日常生活來講已經冇乜影響,食藥就可以控制到。) 然後爸爸喺廳聽到又好唔開心,佢哋又嘈咗陣。然後今次爸爸真係落咗樓下,媽咪下一秒即刻去咗鎖大門。我自己一個係間房到諗睇黎今次真係完,所有野都唔可以好似以前咁,原來件事係唔會好轉。之後我反鎖自己喺房開大電視聲,第一次打電話同朋友喊。我真係好唔鍾意煩到其他人但我已經冇其他選擇,原來我已經唔可以再呃自己一切正常,我已經係去到要打電話嘅地步。之後朋友聽咗我喊一陣間之後幫我冷靜分析下件事,「其實你爸爸落去冷靜下都好,起碼可以避免更難坎嘅場面,不如你問下你爸爸今晚有冇地方瞓先?」。 之後我冷靜左下wts爸爸,佢叫我打俾婆婆佢去婆婆度瞓。我照做之後媽咪又罵我,我真係唔知應該點做。「你由得佢走啦,我哋兩個靜靜地冇人嘈唔好咩?」我唔知點答於是我靜咗,我好唔鍾意得兩個人好靜得電視聲嘅屋企,但我都好唔鍾意三個人嘈黎嘈去嘅屋企。公公婆婆打電話過嚟安慰我話唔驚唔使驚,驚就過去佢哋屋企住果下無啦啦我又眼濕濕。我都十七歲佢哋仲當我七歲咁。 夜晚臨瞓前媽咪又開始講返以前嘅事(求下大家唔好罵我媽咪,因為我知佢真係因為爸爸受過唔少苦,我七、八歲之前都係靠政府綜緩同埋媽咪自己打工去養大我,佢仲要孭住老豆嗰堆債捱到身體有病以後都冇機會再有BB)我小學嗰陣已經知道我未來只會得呢兩個親人。 佢哋兩個都叫我早啲瞓教休息,但屋企得咁大。佢哋兩個講嘅野我聽得一清二楚,我一路聽一路就覺得好唔開心。原來我一直以為嘅好轉都係我嘅一廂情願,所有野都冇變過。跟住我又開始喊,之後又過嚟投稿。呢幾日我都冇寫日記,因為我唔想將來記返嘅只係唔開心嘅回憶。 其實我自問自己情緒move on得好快(唔開心嘅感覺都黎得好快),我mbti係屬於e型㗎(●°u°●)​打完呢篇文之後我已經唔係好記得最初喊嘅原因。好耐冇試過一日內喊三次以上有啲攰,而家都凌晨四點了。或者聽朝起身佢哋會和好相處返、又或者好似以前離婚嗰個狀態咁。我開始接受現實就係咁,我嘅屋企就係同其他人嘅唔一樣。我好似仲有好多野想講,但唔係好記得係乜就算~ 到最後想喺度多謝返我嗰位朋友,不過佢好似冇follow呢個page哈哈。希望我之後唔會亦都唔使再投稿(⁎⁍̴̛ᴗ⁍̴̛⁎) 我平時都係個好開朗好鍾意笑嘅人黎㗎,不過係唔開心嗰陣唔知點做好咁解Σ(-᷅_-᷄๑) 雖然應該冇乜人會睇呢篇又長又不討好仲咁多負能量嘅文,不過如果你睇到呢度嘅話——多謝你。

閱讀更多

[Guest]

#NSS學校 [[Guest]] (Admin please post IG🙏) 踏入英國之前,啲人成日話要小心當地啲小圈子欺凌亞洲人,但係你諗都冇諗過,原來最後會欺凌你嘅,居然係一班玩分化玩到你死嘅香港人。 忍痛離開香港踏入英國,本身以為喺學校會因為文化差異被當地人欺凌,多多少少都預咗,但最諷刺嘅係,最後欺凌嘅唔係邊個,而係一班你以為最親切嘅香港人,一班最鍾意同你搞小圈子,睇邊個又唔順眼,就一條友帶頭去玩欺凌,而其他人就成隻狗咁跟埋上去,自以爲一班人好巴閉咁,事實上咪又係一堆盲狗,見你係香港人先嚟搞你,淨係識得喺度搵自己香港人笨柒。冇禮貌,俾錢就大晒,懶係串串共咁,關我撚事嘅態度,真係好撚衰格,反而鬼佬叫做咩又即刻去做,又唔見你去欺凌鬼佬。 老實講其實真係好失望,本身見到一堆港豬已經夠心寒,再加上喺外國見到呢坺嘢,簡直係失望到極點,我唔可以一概而論,但只不過係陳述所見到嘅現狀,所見到嘅現實,唉。 Sorry for 1999

閱讀更多

Guest

#NSS學校 [Guest ] Hello 今年小妹F.4 是咁的 未停課之前嗰個男仔坐我前面 佢平時喺學校都會主動搵我傾偈咩都同我分享吓 但係當有其他男仔過嚟同我傾偈或者問我功課嗰陣 佢就會突然之間趕走啲男仔 包括佢自己啲兄弟 已經有好幾次都係咁樣 我有諗過會唔會係我騷擾到佢 但係佢趕走完之後佢都擰轉面繼續同我講嘢 我就覺得好奇怪 所以想問吓佢咁樣做係咩意思 Sorry for 1999

閱讀更多

GUEST

#NSS學業 [GUEST] 小妹今年中五,但係中文英文嘅閱讀理解極度差,學校pre我level2左右。 中文卷一除左甲部攞高分,乙部得個單位數😭英文係明明睇得明d字但係成篇也夾埋就唔識。 就嚟dse,我真係好擔心因為主科好差而入唔到大學所以想係度請教下大家有冇d可以令中文、英文閱讀卷提升🙇🏻‍♀️感激萬分🙇🏻‍♀️ 辛苦admin啦

閱讀更多

Guest

#NSS個人 [Guest] 大家好,小妹今年中四,近嚟發現自己情緒唔係好穩定,有時候自己係房會突然狂喊,停唔到,但係連自己點解會喊都唔知,我覺得自己咁樣好奇怪,但我唔敢同frd或者屋企人講,前者係因為我驚佢地會覺得我好奇怪好痴線,後者係因為屋企人原本生活壓力就好大,我唔想佢地擔心我,但係我真係唔知點算。有幾次約左frd一齊出街,然而出街前突然情緒化好想喊,搞到最後我只好放佢地飛機,一個人係房到靜下。我有諗過去睇心理醫生,但我屋企並不富裕,日常起居飲食讀書靠住父母工作同政府支助都只係勉強足夠,平時發燒感冒都唔會去診所睇醫生,何況係價錢高昂既心理醫生?平時爸爸媽媽工作已經好辛苦,我唔想因為我既事而再增加佢地既負擔。 而且,我發現唔知由幾時開始,我坐唔定,成日un 腳,阿媽覺得女仔人家成個男人老狗咁un腳,好無禮貌。我有嘗試去改呢個壞習慣,但係我一唔喐就成個人好唔舒服,坐立不安,覺得煩躁,開始咬手指搣手指,小動作增加,更無辦法靜下心黎溫書。考試前一日溫溫下書,我會無啦啦走去碌IG,平日睇自己感興趣既小說,又會無啦啦去開YT或者睇IG,感覺做乜都專心唔到。最近感興趣既小說全部睇完,搵唔到其他新既小說,覺得好無聊好空虛,渾渾噩噩又係一日。 加上啱啱揀完科考完試,第一次測驗我四個X都唔合格,嗰陣成個人都好絕望,懷疑自己係咪揀錯科,明明中三成績都唔係特別差,明明自己都溫書,點解會炒曬?雖然係今次考試成績正常返,科科都返翻六成以上,但係已經冇之前咁自信咁有動力。中四分科,我同班frd分散曬,我係班上完全冇朋友,我嗰班係理科班,男多女少,坐既位比堆男仔包圍,前後左右都係男,最近既女仔都隔左三個位,我仲要有少少社恐,完全唔知點同佢地相處,日日係班都覺得好孤獨。 我真係覺得好無助,特別係情緒化嗰陣,我唔知自己為乜而喊,更唔知要點做先可以停低,係學業同交友方面都唔知點算好,有冇人可以話比我聽我應該點做好… Sorry for 1999🥲好感謝睇到呢度既你🙇🏻‍♀️ 仲有希望admin可以po係ig😣

閱讀更多

GUEST

#NSS學校 [GUEST] 唔知點解讀極econ都讀唔識 又唔drop得 請問各位大大有啲咩方法可以令自己更加清楚啲concept呀🥲🥲

閱讀更多

GUEST

#NSS愛情 [GUEST] 佢一切都好,除咗成績 今年我哋 F5 ,識嗰陣 f3 網上識無見過, 佢同我都係初戀,而我去咗留學 異地戀,而小妹嘅成績大概係中下,100/80~60,而佢嘅成績喺100/70~0 2020/10月 我移咗民嘅嗰兩個月佢同我提分手。 「我配唔上」「對唔住」 我嗰陣真係好憎佢,以為佢想溝女而分 2020/5月 呢半年分分合合,大家都忘記唔到對方 就又一齊左,好景不長,又係分,之後靜曬 2021 /7月 我哋又有聯絡,又一齊💦 經過咁多次分分合合,我確定左我真係放唔落,我確定左我鐘意佢 佢同我坦白佢覺得我已經去咗外國 要有更好嘅生活 佢唔確定佢可以唔變心 而今次係一齊去佢話佢會盡力

閱讀更多

guest

#NSS個人 [guest] (麻煩admin呢兩篇都po ig,上次寫漏咗 我係戀童嗰篇嘅po主。第4次/畢業後開始(我已成年),就算雙方「坦誠相見」,佢都可以完全對我「無feel」,所以我先會肯定到佢身份。 就連我對佢嘅臉紅程度都係遞進式增長:前3次(中2-4,成塊臉紅哂。後5次,紅埋耳根。第5次見時,就算衹係遞張紙巾,都可以:1秒紅到去耳根(到底我發生咗咩事🤯!? 家人嗰邊,同咗醫生講過幾次,但都解決唔到問題。已放棄……(佢哋總有理由反駁,我講再多都無用 我諗要講吓同網友嘅對話,你哋先知我激動喺邊-分析「你係又驚佢,又鐘意佢…但又憎佢(嘅身份)」我「咁到底係咪鐘意?我好亂」「唔好亂,你就係」傾咗陣又話「或者你衹係「貝戔忄生心理」先離唔開佢」咩鬼嘢嚟?完全無聽過!佢仲話「死啦,心理學上講,女人會冥記第一個男人!」真心咩??「其實愛同恨可以共存」,但又無講可以點共存。到最尾仲覺得我「人哋唔鐘意你,仲要痴埋去」,係犯貝戔(但一直以來,得佢對我好,點可能會唔鐘意?你哋話係咪? 唉,我應該點做先可以忘記佢/唔犯貝戔[其實犯貝戔呢樣嘢,係喺任何關係上都會做…所以我都唔知可以點]?(呢排失眠,都係諗住我哋之前嘅經歷😢

閱讀更多

火星

#NSS愛情 [火星] 我是一個女學生,我愛上了一個女老師,從相識到熟悉到現在,已經快三年了。從當初對她的好奇,有朦朧的喜歡,小心翼翼接近,到愛上她,令她習慣了我的存在,習慣了我的甜言蜜語,習慣了我的偏心。她也會向我說她的東西,總有很多時刻令我忘記我們是師生。 我很清楚怎樣為之愛一個人,我很清楚我喜歡的是一個女孩,不是一個老師,撇開一切身份年齡地位環境,就算這個她放在同齡的我身旁,我依舊會喜歡她。我喜歡的她,只是剛好是我老師罷了。 她沒有特別漂亮,也不會在學生面前展現她的「溫柔」,她還有點傻,想一個字怎樣寫要想幾分鐘,她不完美,我知道她有很多缺點,但我願意去接受,因為我愛她。其實她真的是一個很霸道的人。 一些從來不看班群的人也告訴過我覺得我看着她的眼神是喜歡她,和熟悉的人更加知道我喜歡她,不過我沒有很認真地承認過,就算有,是哪一種喜歡?她沒有教我之後更是很多人問我不肯做某一個職位是不是因為不捨得她,是啊不捨得,只有我一個不捨得,只能每次見面後告訴她我很想她啊。 我雖然感性大於理性,但我也清楚,也不希望和她成為戀人。我知道現在的我不可能給她幸福,對她來說我也沒有足夠的安全感,但是我願意當她生活中開心的調味品,她需要我的時候我一定會第一時間出現。 我從來不叫妳老師,且有一天我也希望成為你的同伴,可以和你有更多話題。我也想過當我畢業或者成年,又或者對自己的感情建立了足夠的信心後,我會認真地向你表白,不再是像個幼稚的中學生嬉皮笑臉地告訴你很喜歡你,很愛你,有點自私說我想自己為這段感情負責任,有一個結局,我會想不管你怎樣看待這段感情,也能知道一直有一個你心目中的小孩很喜歡你,你應該也知道的,每次。 但放心不是現在,我不想你沒了工作。 最後,這篇東西只是我看完一個小說後,突如其來想寫一下自己的感情,她現在不教我的,還有幾年應該也不會了,不過還有一直聯繫。也不是第一次在這裏投稿了,畢竟我這麼放肆去愛一個人,可能有人知道我是誰吧哈哈。我不在乎其他人怎麼評論,看完就算了~ 希望我的妳,與他,一直幸福。

閱讀更多