—類投稿

GUEST

#NSS個人 [GUEST] 介紹返自己先,我今年15,係一個抑鬱症+焦慮症+人群恐懼+(曾經)校園恐懼症患者,介咗手2~3年,左手粗略估計有50~60條痕(有啲可能淡咗但如果仲喺度應該差唔多),以下落嚟我要講嘅嘢會有少少似遺書(當然我唔係依家要死,但我驚將來我冇機會講)。 我係一個喺中學由F.1俾人bully到F.3嘅人,你可能會問點解唔搵人幫手,傻啦~我地學校嘅訓導好黑暗,佢地只會相信一啲同佢熟嘅學生講嘅嘢,而同佢哋熟嘅,就係bully我嘅人,所以我根本搵唔到任何人幫手,而我都只可以同自己笑住咁話唔緊要。 我唔係一個好好嘅朋友,成日都因為好多雞毛蒜皮嘅嘢而煩我啲friend,玻璃心,扮慘呢啲形容詞我已經有心理準備佢哋會喺我背後咁樣標籤我,我有交心嘅朋友,理性上我知道佢哋係關心我,但心理上,我行唔到出黎,比人呃,俾人背叛嘅感覺,都真係幾難忘😂,(多謝班bully我嘅八婆) 我唔係一個孝順嘅人,F.1嘅時候日日都打比阿媽喊住咁話唔想返學,放學之後又做功課做到喊,又成日控制唔到自己,喺度發脾氣,介手又唔小心啲,成日比佢哋見到,又要佢哋擔心。 我唔係一個好好嘅女朋友,我呢~喺感情路上無論友情定愛情,我都係俾人呃,hurt得最深嗰個,因為呢啲陰影,我唔敢投放100%真心喺身邊嘅人,我知咁樣好仆街,感情最基本嘅嘢係信任,我何嘗冇試過呢加上…呢排病發好嚴重,感覺啲幻覺同幻聽好似要返嚟搵我,我真係唔知自己會做咩,有時…我好想推開身邊嘅人,我寧願做一啲嘢令佢哋憎我,我都唔想佢哋因為我受到傷害。 其實我照計係應該開心架,有完整嘅家庭,只係阿爸阿媽有時會話我肥(有時係講笑,有時係真)然後因為我節食做運動減肥,冇安多芬,所以病發到咁,係我仆街,有朋友,屋企冇錢但滿足到我哋日常生活,但點解我要咁玻璃…

閱讀更多

Guest

#NSS家庭 [Guest ] “我從未感受過父愛” 小妹今年form 4,有一個細妹。父母結婚都已經十幾年啦,(我老豆比我阿媽大成十幾歲(15以上))基本每日都鬧交。而且次次都爆塞粗口,非常激烈,鄰居都換左幾輪。對於我和細妹佢更係好唔滿意,因爲我地兩個係女仔,所以佢領唔到丁屋,聼阿媽講,佢甚至諗過同阿媽生第三胎(最後墮左)。加上佢自我中心,覺得同佢唔同意見都係有病,就算同佢正常溝通都會閙交。比起細妹,我感覺佢更討厭我,平時睇電視見到丑角無端端會話我似佢,細妹話佢有病唔打,但係我又成日比佢拖在地上打。從細到大都係咁,搞到我以爲我屋企好正常。好彩我個單位係底層,唔係我一早跳左樓 sorry 第一次投稿好多錯字

閱讀更多

Guest

#NSS愛情 [Guest] 小弟我而家讀緊大學,家境好好,之前活動嘅時候鍾意左個女仔(稱A),覺得A好靚,性格又幾可愛,就開始追佢啦。 有日我成功約左A,之前買左個幾千蚊嘅chanel銀包諗住送俾佢,本身傾得好地地,我見時機啱,就拎個銀包出嚟,同佢講我嘅家庭背景,跟住同佢表白,點知A突然無曬笑容,講左句「你做咩啫,我都唔鍾意你」就走左。 我唔識反應,心諗乜唔係個個女仔都鍾意呢啲咩?第二日就問左A個best friend(稱B),B話A對名牌冇乜感覺,多素著Uniqlo,食茶記。個下我覺得佢真係好特別,就決定繼續追佢。 之後我約A佢都冇出嚟,琴日佢終於覆我message,不過佢話「我有銀包啊,唔洗送咁貴嘅嘢俾朋友啦」,各位請問A咁講係咩意思?我應唔應該繼續追A?唔該晒!

閱讀更多

GUEST

#NSS社會 [GUEST] 其實我認為唔洗因疫情太緊張🤔 我表弟係英國全校都唔帶口罩,上個月佢同學同佢都中曬,但其實都係食下藥(佢食左一日就冇再食),係屋企隔離5日如果negative就返得學,佢冇打過疫苗。我表弟係嗰邊啲親戚都中曬,但完全冇野,冇緊張。 係與病毒共存~ 我都好快去外國,預左自己會中😙

閱讀更多

Guest

[Guest] 下年就全家用BNO移民英國,我依家17歲,移民得黎都準備讀大學,好驚會好難適應,識唔到朋友。有D過左去嘅人都話有時有個 cultural gap 係到,會難識到本地人朋友,加上有D人移民過去會係由細讀起,係local School容易識人,但自己無咁嘅機會…有無已經過咗去嘅朋友分享一下經驗🙏🏻

閱讀更多

Guest

#NSS個人 [Guest] 大家好,小妹已經患上抑鬱症四年,今日想同大家分享最近嘅一件事。 今朝一起身,我打開ig,得知有個來自台灣嘅16歲男仔”自煞”咗,佢同樣患上抑鬱症,本身佢已經消失咗差唔多一年,今日突然出現,就係佢阿哥出嘅post,話個男仔已經離開咗…我一開始睇到雖然有少少愕然,但我都冇好大嘅情緒波動,但唔知點解過咗一個鐘左右之後,我就開始有少少想喊,直到今晚我搭車番屋企,我直接喺車度不受控制地一直係咁喊。 其實我並唔認識佢,亦唔知有呢個人嘅存在,但我同樣身為抑鬱症患者,我明白離開係需要極大勇氣,佢可以做到呢一步,無法想像佢喺呢幾年入面有幾咁痛苦。喺佢之前嘅post入面,知道咗佢成日為其他患者提供正能量,但就忽略咗自己嘅情緒,我覺得佢真係好善良。一個努力為他人帶來溫柔嘅人,如今卻敗俾抑鬱症… 我想同個男仔講,恭喜你離開咗呢個可怕嘅世界,你真係好叻,同呢個病抗衡咗咁耐,堅持到依家真係辛苦晒,去到另一個世界,你就帶住笑容好好休息啦,希望你喺第二個世界可以開開心心。離開並唔係你嘅錯,可能離開對你嚟講係最好嘅選擇,祝你快樂🖤 最後小妹希望大家可以俾啲意見我,點樣先可以由呢段情緒行出嚟?麻煩晒大家,亦多謝大家願意睇到呢度🙏 sorry for 1999

閱讀更多

guest

#NSS個人 [guest] 知道你有睇呢個nss secrets 嘅 ig,希望你會睇到。如果你想揾人睇小動物或者打機,其實可以揾我同教我!!因為我唔知道你之前係隨口講下,定真係會約。但如果我主動揾你,我又驚你只係隨口講下而唔係真係想同我玩🥴 同埋我嗰日唔係有心無視你,只係我個腦轉得慢,當時接唔到你講嘅嘢 希望大家原諒我呢個希望識到潛力朋友嘅小毒L喺度投稿

閱讀更多

GUEST

#NSS其他 [GUEST] 大家好,喺嚟度想同移咗民/去咗外國嘅人講聲加油。以下落嚟想講嘅嘢有啲長,想分享吓自己嘅感受/經歷,希望大家唔好介意。 小妹今年06,9月嘅時候嚟咗英國。我可能同某啲人一樣,嚟英國係屋企人嘅決定,我冇得揀。有陣時睇到有啲投稿都係講英國/移民,好多人都有唔同嘅煩惱,我睇到嘅時候都覺得好有同感,原來唔係得自己一個經歷緊嚟啲嘢。 有啲人話嚟到英國真係成個人頹晒,我都唔例外。我喺香港係一個活潑好動嘅女仔,會成日約朋友出街,同佢哋好好傾,亦好少放負,朋友都話我幾好相處。嚟到英國之後我經常收埋自己一個,可能係因為唔習慣或者唔開心,但係我由9月收埋自己到依家,當然啦學都係要返嘅,其他時間都係喺房自己做自己嘢,拒絕同人溝通。喺嚟個時候屋企人成日同我講:「出去識多啲朋友啦,你咁樣唔得。」每次聽到嚟啲類似嘅時候我都當聽唔到,因為我覺得係廢話,我夠知道我要識朋友(小妹喺學校係有朋友嘅,只係除咗返學之外就冇任何交流。)有陣時我同我香港嘅朋友Facetime佢哋都會留意到我個樣頹咗好多,由外向變內向,其實嚟個都算係一個幾嚴重嘅問題。有陣時同佢哋傾傾吓計都會喊咗出嚟話好掛住以前嘅時候,然後佢哋都會安慰我話:「我哋等你返嚟!」 其實除咗嚟度嘅生活令我好頹之外,學業都係一個好大嘅問題,相信喺外國讀書嘅大家都會明白我講咩。06嘅我原本應該讀Year 11,但係怕自己跟唔上進度所以我降級讀Year 10。英文就肯定唔洗講,點會夠local嚟,英文文學真係唔掂,啲文章分析完全唔明,中文啲文章我都分析唔到,何況英文。數學我係冇問題嘅,因為應該嘅數學比較簡單。然後我學校係要Geo Hist其中一個揀一科,我揀咗Geo 就大鑊。我覺得Geo真係完全唔係人讀,因為首先你要英文好。有陣時見到自己嘅成績好差就會好自卑,產生一種諗法覺得自己好廢,然後就會想放棄,開始厭世,頹上加頹。 仲有唔少post係講long唔longd好/唔想同男朋友分手,我都經歷過。我中三開學開始同男朋友一齊,直到8月尾我過嚟英國。我同男朋友一直都相處得好好,冇乜大問題,甚至我覺得我係可以同佢一直行落去,因為大家都好鍾意對方。但係幸福嘅時間總係過得快,當我知道自己要過嚟英國嘅時候我真係晴天霹靂,我第一樣諗嘅嘢就係我係咪要同我男朋友分開,雖然佢話佢會等我,但係我唔想,因為longd真係好辛苦,我亦怕浪費咗佢嘅時間,即使我哋大家都愛住對方,我哋最後決定分開。我好清楚我依家仲愛住佢,但係我冇嘢可以做到,我好想搵佢,至少我想知道佢過得好唔好。希望我有一日返返香港有緣嘅話可以同返佢一齊。如果有人係考慮緊long唔longd好嘅話,我覺得如果大家都好愛對方嘅話係可以longd嘅,睇情況之後嘅事之後先算,因為相信你唔會想失去一個好愛你,你又好愛嘅人。加油,longd完咗你哋就係一世。 英國嘅生活真係唔容易,嚟度真係好大壓力,我自己有陣時諗返起以前香港嘅生活都覺得好無力,之後就會喊咗出嚟,一個禮拜有幾日都係咁,但係只要我哋一日都生存緊,我哋都要努力生活落去,只要記住你唔係自己一個,會有好多人經歷緊同你一樣嘅嘢。「想喊就大聲喊出嚟,想嗌就大聲嗌出嚟。」當我壓力大嘅時候我就同會自己講嚟句嘢。捱過咗嚟啲生活,你想去邊就去邊,做咩就做咩,冇人可以再管住你。喺嚟度生活嘅你真係辛苦晒啦,我哋一齊加油!

閱讀更多

hpccss

#NSS學校 [hpccss] 中一嗰陣,有個H同學。我個人覺得同佢都幾frd,小息都一齊玩嘅,每次分組都一齊(佢主動搵我)佢係嗰啲都幾自大嘅人,又唔讀書,差唔多科科都唔合格,但係佢講英文就冷係有尾音,好多時講到老師都聽唔明(佢英文係4字頭左右,oral exam 4/10)。 咁我成績喺我嗰班都幾Top,每次我考得好(老師會宣布),佢都黑臉,唔係因為佢唔滿意自己嘅成績,係因為唔滿意我有好成績。我都唔理佢,都唔講咁多有關我成績嘅嘢。通常過一陣就冇事。 令我最唔明嘅係,佢唔like我嘅post,係tag咗佢嘅post。我真係唔係介意,多你一個唔多,少你一個唔少啦。但係點解?我都以為佢唔睇啲notifications,send理去group(個group有佢,我,同第二個同學)佢都唔理。我唔係介意個like數,係介意佢有冇當過我係佢個frd? 對我嚟講,我覺得佢有冇ike 主要原因唔係啲相靚唔靚,係佢比唔比臉啫。 sorry for 1999 求admin post ig🙏🏻

閱讀更多

guest

#NSS家庭 [guest] 我真係好撚憎我老母,佢成日借啲意克扣我d錢,係到道德綁架我。 例如,佢唔記得帶銀包叫我俾住先,話番去俾我。但係到我問佢既時候佢就話:我係你啊媽,你唔係同我計ar or 你唔好咁斤斤計較la。仲有好多次都係咁,我唔借或者叫佢還既時候佢就攞佢係我老母,生我出嚟咁辛苦,d錢都係佢俾我嗰d野嚟講。 我真係心諗,d錢你俾左我就係我架啦,同埋你係我老母咁又點啊,我又無叫你生我出嚟,你自己又唔係窮,又唔係無錢,做咩要係到呃你個仔錢啫。 希望大家可以俾d建議我,點樣可以唔俾佢呃我d錢,但係又唔同佢反面?🙏🏻 sor for 1999 中文差+ 小弟第一次投稿屌細力d 🙏🏻

閱讀更多