Guest

#NSS家庭 [Guest] 我做錯啲咩得罪我阿媽 連閂房門都唔得 又扮野話你買野比我所以我咩都要跟你做 同細佬默書我唔肯就開罵 默住睇電話又唔得 又冇啦啦罵 都講咗對唔住都唔明點解你唔受 我宜家係咪連拒絕嘅權利都冇

閱讀更多

綠楊名校

#NSS學校 [綠楊名校] 今年f1新生,啲老師勁炆憎,自己心情差就發洩落啲學生到,郁啲就鬧人,明明好小事都要化大,講野又大聲,好似驚死啲學生聾咗聽唔到佢講野,仲要勁唔衛生,鬧人鬧到口罩都跌埋,最後直接除低口罩,口水噴到成地都係,仲要唔抹就走人

閱讀更多

Guest

#NSS個人 [Guest] 想問吓大家有冇生暗瘡嘅煩惱? 本人由中一開始生暗瘡,中途因為自己生暗瘡而喊過好多次。本來唔係好介懷,但係當你啲朋友全部都唔生暗瘡皮膚好好,影相嘅時候得你個額頭係紅咗一片,會感到好自卑!跟住而家食飯嗰時要除口罩,每次都係食飯前一刻先會除,然後想快啲食完帶返個口罩去避免俾人睇到啲暗瘡! 仲有每一次見到啲家長佢哋又喺度講「哇又嚴重咗喎!我推介你去睇某某醫生/你用呢隻藥啦會好返啲㗎!」每一次表面上同佢講「多謝多謝」但內心其實好hurt囉 !其實嚴重咗都唔關你事啦係咪!你冇必要咁樣講出嚟好冇(生慣暗瘡嘅人都會明㗎啦)同埋最煩嘅係啲人成日都問我「點解你會生暗瘡嘅?」我都好想知呀唔好成日都問我啦!我點解生關你咩事姐!你估我好想㗎!重有生暗瘡嘅時候, 好多嘢都唔食得。想食辣野炸嘢嘅時候又要忍住口!特別係你啲朋友係你身邊食嘅時候,成日引誘你食!令到我成日忍唔住望到自己個樣就想喊! 最後想問大家一個問題想知道男仔係點樣睇生瘡嘅女仔㗎?

閱讀更多

黃大仙區清水灣道某名校

#NSS學校 [黃大仙區清水灣道某名校] 啱先喺nss見到一篇投稿,冇記錯應該係 #NSS210928G,唔知點解好似見到曾經嘅自己,講真,睇到嗰篇文嘅時候我真係好緊張,好驚樓主遇到唔好嘅結局。 話說中一嗰陣時,入到精英班,裏面學嘅嘢深過普通班好多倍,我底子唔好,所以會比其他人辛苦更多。我係一個唔太識社交嘅人,全級淨係識到一個朋友,每次grp project我都係剩低嗰一個,其實依家諗返起,記憶已經有少少模糊,但係我好記得中一嘅我過得幾辛苦。 第一次pj,我同我唯一嘅frd嘅frd組埋一齊,但係嗰陣時唔知點解個個都好排斥我,pj要交嘅前一日,佢哋將所有工作推曬俾我,仲講到好似理所當然咁,當然我‘寡不敵眾’,最後差唔多都係我一個人做晒。之後我唔小心唔見咗另一個pj需要嘅工具,佢哋成組人一齊鬧9我,話我freerider,但係其實嗰個工具可以再問老師攞多個,而且唔係急住用,我唔明白點解可以將件事講到咁嚴重。 第二次pj,我又係剩低最後一個。話說我嗰陣時有個好憎我嘅人,但係我完全唔知道點解,我唯一知道嘅係佢同我唯一嘅frd好frd。因為搵組員嗰一日佢冇返學,所以我就焗住同佢一組,但係佢完全唔想同我溝通,我ig dm佢,第二朝我就聽到佢同另一個人講 ‘哇你睇下,我就專登唔理佢!’

閱讀更多

GUEST

#NSS其他 [GUEST] 其實有無人覺得Casetify啲廣告真係好煩?拋開design同保護力去講,隔兩三個story就見到一個廣告,本身對呢個牌子幾有好感,但係啲廣告真係好厭,防不勝防

閱讀更多

Hksc

#NSS學校 [Hksc] 最近對兆基創意書院有興趣 想問大家覺得點 因為聽人講入面有好多MK仔 見到人話係爛仔學校所以想大家俾啲意見🙏🏻🙇🏻‍♀️🙇🏻‍♀️

閱讀更多

GUEST

#NSS個人 [GUEST] 我唔係好知道點算 希望有人可以幫下我🙇🏻‍♀️ 小妹係2021 既DSE 畢業生, 而家係倫敦讀緊大學。幾日之前, 屋企人終於收到份DSE 卷,

閱讀更多

GUEST

#NSS愛情 [GUEST] Admin po ig please 🙏🏻 (長文慎入+第一次投稿要屌嘅屌細力啲😣)是咁的,小弟就鍾意咗自己個frd。 小弟今年中五,有個中四嗰陣先識嘅frd(下稱A),佢都係男仔嚟。初頭係因為frd都分咗去唔同班,我地又咁啱坐隔離位而熟咗,依家我最frd嗰個反而變咗係佢。 咁A之前八月中就要去美國讀書,佢出發之前我地都有約埋其他frd出去玩盡佢先。除此之外,離A出發日子越嚟越近嗰陣A就好似驚死我會唔記得佢咁成日話「我會好掛住你」,我有啲驚訝因為之前同佢相處佢絕對唔係呢種人,所以覺得佢好可愛。

閱讀更多

赤柱嗰間好大嘅中學F5學生

#NSS學校 [赤柱嗰間好大嘅中學F5學生] 話說學校喺完咗assembly之後,將我哋form冇打針嘅人用PowerPoint列哂出嚟,冇打針嘅人要留哂喺個hall到,大家都知咩事。嗰吓真係好嬲,點可以將個人嘅私穩亂咁post哂出嚟,學校咁樣做完全冇尊重過學生嘅私穩。之後當然就開始逼針啦,原因一:可以上全日課;原因二:可以上全日課;原因三:可以上全日課。咁究竟打針係為咗上全日課定係為咗我哋嘅健康?依家隻疫苗技術咁新,面咗世唔夠二年,我打咗會對我長遠嘅健康有咩影響?同埋政府啲專家都話有機會會導致心肌炎,又話咩淨係需要打一針,減低患上心肌炎嘅機率,咁其實都已經證明咗有安全隱患。如果係學校因為想上全日課,而我走去打針,我最後出咗事,咁點算?我冇信心,同時都好驚。我本身喺學業方面都已經好大壓力,依家仲要搞埋啲咁嘅嘢,加上我老豆老母又係逼針專家,我依家想同屋企人分享同表達吓自己意見又唔得,返到學校,又係咁,我真係未試過咁大壓力。可能逼針嗰堆人可能真係想我哋好,但我都想表達嘅係,你心目中嘅好,唔一定係我心目中嘅好,我有我嘅選擇權去揀打唔打,選擇一個我認為最適合自己的決定,希望學校可以尊重返學生嘅選擇權同私穩。 圖Link: https://drive.google.com/file/d/1Mpoj5fCKQRg4r7nnfsvOFgmPvxNZh_HX/view?usp=drivesdk

閱讀更多

LKPFC

#NSS家庭 [LKPFC ] 小妹今年中三,由上年開始已經覺得自己心理上有啲問題,但我冇同屋企人講。因為我覺得就算我講咗,佢哋都會認為我喺度搵藉口。但我發現我好似越來越嚴重,每日返學都會肚痛。其實我想好好同佢哋坦白,但由於我父母唔係住喺香港我自幼就同公公婆婆住。本來我會去探下佢哋,可惜因為疫情已經好耐冇見,我有因以前嘅一啲事而唔敢同主動佢哋講野。 直至近排我鼓起勇氣同佢地坦白,話我想去睇醫生,本先我以為佢哋會同意。結果我老竇只喺同我講咗啲安慰嘅說話,大概係你有咩事要同阿媽阿爸講,呢啲說話冇問題。但先前因佢哋曾經否決過我嘅想法,令我對佢就好似最熟悉嘅陌生人。其後我都有同佢表達過我想去睇醫生嘅想法,但佢都係話我好健康你冇病。其實我心裏面真係覺得好委屈好辛苦,每次想同佢哋講都要諗好耐。本身可以講心事嘅人已經好少,一個手掌都綽綽有餘。究竟係我諗太多定係佢哋把我想像得太好? Sorry for 1999

閱讀更多

Guest

#NSS個人 [Guest] 見到個po話有邊個未打針 見到下面啲comment 其實我諗大部份原因去打針嘅人 都係為咗全日復課 因為如果唔咁樣 學校真係唔夠時間 教晒suppose要學同要考嘅嘢 冇人係想去自殺

閱讀更多

GUEST

#NSS其他 [GUEST] 係幾年前 我阿婆識咗個人 嗰個人係一個裝修師傅(簡稱A) 而我阿婆就成日將啲嘢整嚟整去 成日都要A幫手整嘢 係幾個月之前 A成日望住我某啲重要既部位 感覺唔係咁舒服

閱讀更多

Guest

#NSS學業 [Guest] 學校做分組project真係好想死,一堆freerider,仲衰過freerider嘅就係一d明明話自己可以負責到某一part,但係之後一直催佢都係咁話唔得閒,做唔到。 而且佢嗰part仲係好重要嘅一part🙂明示暗示都冇l用,而其他組員又唔太著緊嘅樣,得我一個做到死死下。而且大家係frd又唔好意思破口大罵,每次快到deadline都好焦慮

閱讀更多

GUEST

#NSS其他 [GUEST] 小妹中四,160/48kg,我自己覺得呢個係健康嘅體重,但係就成日比我個班D女仔話好肥。搞到而家好冇自信,返學都永遠想着住件褸。究竟我係咪真係好肥?究竟點樣先可以減肥😭

閱讀更多

GUEST

#NSS個人 [GUEST] 係咁嘅,小妹今年F3,個頭勁多細毛毛(baby hair) 話說我由細細個幼稚園嗰陣去到小5都係扎低辮,不過去到小6就開始扎高辮返學,都係普通想換吓新髮型。不過每次我朝早扎完個頭已經會有啲毛毛彈出嚟,啲毛毛想綁埋囉條馬尾度又唔夠長,重新扎過又再彈出嚟,咁重扎咗成幾次隻手都開始攰,咁都唔緊要啦咪搵嗰啲夾 夾住先囉,就咁出門口。原本以為問題解決咗,點知當有少少風或者跑幾吓,啲頭髮又自動彈返出嚟 我每個小息都必定要去廁所睇吓啲毛毛狀況如何 ,不過嚟個都未係最嚴重,真正嚴重嘅就係體育堂,我嘅死敵。每次玩閃避球啊跑圈嗰啲就係我朝頭早辛辛苦苦夾到啲毛毛唔再彈出嚟個陣形全軍覆沒嘅時候,每次體育堂完咗去廁所洗手嘅時候照吓鏡,我個頭真係亂到嚇死人,仲要加埋啲汗,我個音(or八字瀏海)就會好似兩塊芭蕉葉咁樣喺我是兩邊面上面,跟住我就超級唔想返班房,覺得我宜家個樣一定會俾人笑(因為我自己都覺得好笑) 。唔係講笑,有時候真係會有個衝動想直接剪啲毛毛走 剪短到見唔到嗰隻。咁其實我個人真係覺得扎高辮係好睇啲嘅,咁所以都唔想因為啲毛毛而扎返低辮。跟住再講返宜家啦,我啲毛毛一直都仲係嚟個狀態,不停彈出嚟,我成日返學放學見到其他女仔扎嗰啲馬尾又順又冇毛毛就會超級羨慕,好像變到好似佢地咁…..

閱讀更多

GUEST

#NSS其他 [GUEST] 玻璃心慎入❗❗ 家陣啲mk撚真係好撚on9 正正經經唔撚得嘅 影張相一定要遮面? 你遮面咪唔好po囉 po ig 一定要tag人加啲係咁閃嘅特效?咁撚多弟兄姊妹

閱讀更多

Guest

#NSS個人 [Guest] 小妹今年中六,覺得自己對唔起所有人。 細個成績比較好,所以屋企人對我嘅期望偏高。到咗中四,揀曬科之後先發現揀錯科。因為我本身係文科比較好,但係最後揀全理…搞到成績不斷下滑,去到我自己都難以接受嘅成績。我完全唔知點算,對唔起屋企人,感覺前路渺茫… 我屋企人成日講:我希望你點點點。我真係做唔到,導致我成個人好灰。我呢排又開始做啲對自己唔好嘅嘢,但係我停唔到,我係咪應該要睇醫生。 感謝大家耐心睇完,應該冇1919

閱讀更多

Guest

#NSS個人 [Guest] 小妹今年F2 F1有兩個比較好嘅frd 叫佢哋為A同B F2都係同一班 我同A都覺得B態度唔太好 B同網友好熟 成日約成嚟 其實我同A都知道

閱讀更多

GUEST :3

#NSS個人 [GUEST :3] 是咁的 小妹今年中三 暑假嗰陣時成日係屋企 無聊就download 左隻game 我淨係識得打輔助中路 而且都只係普普通通

閱讀更多

GUEST

#NSS愛情 [GUEST] (麻煩Admin po ig 🙇‍♀️ 唔該曬Admin ♡) 小妹今年F.3 最近呢就有個問題一直困擾住我

閱讀更多