#NSS家庭 [scc] Admin po ig pls thx 是咁的,我屋企係單親家庭,同阿媽生活。 但係呢幾年突然發現,我同阿媽關係好係越嚟越怪。有時佢話要買嘢比我,我就算想要都會下意識拒絕佢,真係買左返嚟我都唔會收。更何況問佢「可唔可以買呢個?」或者「我想要乜乜乜」……升中一嗰年,阿媽第一次比零用錢我,比咗五百。話我大個女,可以有零用錢去買下嘢……我心入面唔想收,但阿媽係都要塞比我。我收咗之後突然勁愧疚,喊咗成晚,結果冇用過。 每次見到同學可以好自然咁同屋企人講「我想飲嘢飲」,「可唔可以出去玩」我都好羨慕,因為我都唔敢咁講。我覺得我阿媽算好溫柔,體罰次數都屈指可數.更唔計較我成績。但我覺得我欠咗佢,唔係我佢都唔會忍我阿爸咁耐。
#NSS個人 [Guest] 想同所有有抑鬱症既人講: 我知抑鬱症既人好辛苦,因為我都有過 覺得自己好廢,係呢個世界生存冇意義,冇人愛自己 呢種諗法成日存在,想令自己諗正面D,但係點做都做唔到,有人同你講,叫你收皮,成日放負,喺度搏關注 你越嚟越覺得自己廢、犯眾憎,萌生自殺既念頭,望住樓梯或者高處會想跳落去,望住手腕會想界落去 甚至你向屋企人表明心情,佢哋只係:“你有D咩壓力?有屋你住,有飯你食,我返工仲攰啦!”屋企人既唔理解往往係壓垮駱駝既最後一根稻草 所以我企左係天台,坐左上欄杆,諗:我存在有意義咩?好似一D都冇,優點?都冇,缺點?如數家珍,但係我個妹係我諗住跳嗰陣call左我,好普通一句:你幾時返屋企? 我即刻喊左出嚟,喊到狗咁,明明身邊就有個愛自己既人,我究竟做緊咩
#NSS其他 [Guest] 小弟14歲,讀緊中三,喺一個基督教家庭長大,阿爸阿媽幼稚園已經帶我返教會,老實講我從來都冇信過,細個嗰陣以為係故事,咁咪一路聽囉,到小四就開始知道教會啲人唔係講故事,而係真係信故事入邊嘅嘢,咁雖然我唔信,但係小學嗰陣功課簡單,測驗考試又簡單,星期日朝早去教會識下朋友,都唔係啲咩壞事吖,嗰度真心識到好多朋友,到而家都好frd, 不過上到中學,學校好多功課同小測,考試測驗範圍又多,平時真係好忙,我諗星期日朝早如果唔去教會嘅話,我會讀得輕鬆好多,咁我阿媽不嬲都會聽我意見,合理嘅話都會肯就我,於是我就同佢講我好忙,唔得閒去教會,不過佢一直都唔肯,又話咩去教會係學做人,大佬而家讀書緊要定返教會重要呀,到時你個仔DSE考衰咗,自暴自棄做廢青,仲話做人?好啦,一次講唔掂就講多幾次,我前前後後應該都同阿媽講咗10幾次,但係佢次次都唔肯,我而家真係好忙,每個禮拜浪費一個朝早,計計埋埋就會浪費咗好多時間,我想問可以點樣說服阿媽,比我唔去教會? 阿爸唔見咗係因為佢永遠都唔會聽我意見,講一句就駁三句,講嚟嘥氣 Admin plz post IG Thx
#NSS個人 [GUEST] 應唔應該繼續醫?藥費好貴 小妹係一位患有躁鬱症同焦慮症既留學生,因為疫情驚返唔到黎香港,就帶左好多藥(夠7個月)過黎。啲藥係換過好多次之後,先搵到最適合既藥,而藥費好貴,都成3萬幾… 但最近我發覺我啲藥好似唔係好work,我成日都病發,但啲藥先食左唔夠一半仲咁貴;如果要加藥,我依家食緊既可能就唔可以食。而我都好難拎藥(因為藥係唔可以寄唯有自己飛個陣拎) 其實因為精神病藥真係好貴,每次睇完醫生,屋企人比錢時都好內疚,覺得好對唔住。我好感激屋企人帶我睇醫生,但醫左咁耐我真係好灰,其實係咪真係有用? 我已經浪費左好多錢係試藥到,我好驚如果又要換藥所有野又從新黎過,再嘥多啲錢…究竟我應唔應該同佢地講?我係咪唔應該再醫 求admin po ig