[guest]

#NSS家庭 [[guest]] 我阿媽成日都覺得我好唔鍾意中國,又話我淨係識貶低中國,完全唔識稱讚同欣賞中國,但係我要佢舉例證明我唔鍾意中國嘅時候,佢一個例子都俾唔到,所以完全唔知佢呢個諗法由何而來,我要點先可以改變到佢嘅思想或者點樣先可以改變佢對我嘅睇法。sor for 1999

閱讀更多

荃灣某band 1

#NSS學校 [荃灣某band 1] 全校面前 係台上攞住支咪 對住台下發問嘅F6同學講「係你冇用」 其實係咪 F. 6因為係 last

閱讀更多

其實佢心裏面係點樣諗我?

#NSS愛情 [其實佢心裏面係點樣諗我?] 我係04女,我會理解自己為雙性戀,我分別都同過男同女拍拖,係一年幾之前我同男朋友分咗手,我陷入左一個低谷期,當時我覺得自己好似乜都無晒,身邊最重要既人無左,變到得返自己一個人好孤獨。就係呢個時候,我身邊出現左呢個女仔,本身呢個女仔已經有男朋友,都拍左就快兩年。我哋係一齊讀書,friend搭friend認識,係我呢年幾低谷期都係靠佢撐住我,當我遇到唔開心既事,佢一定會第一個聽我訴苦,加上我哋話題好多,好多共同嗜好,所以就變得越嚟越熟。時間耐左,我覺得自己好似鍾意左佢,當佢同佢男朋友一齊個時,我會有失落感,我會唔抵得,我知道我咁諗係唔啱,此終佢都已經係人哋女朋友,佢男朋友都追左佢好耐先一齊到,我宜家諗呢啲野係好過分,不過我真係阻止唔到自己個腦,我真係鍾意左個女仔,我好想係佢身邊陪佢笑陪佢喊,想佢有啲咩唔開心都同我講。係我哋相處既時候,自然會有好多身體接觸,相信好多女仔都會係咁,有時會拖手翹手,甚至十指緊扣,我哋都會做,雖然看似好普通,但係我同佢都唔係同任何朋友都會咁樣做,又或者可以話冇咁自然會做呢啲嘢,所以令到我覺得我喺佢心目中應該都有一個位置,但其實我知道佢唔鍾意女仔,佢亦都有口頭上講過想像唔到同女仔一齊係點樣,嗰一下我係好失望,成個人都灰左,我知道同性戀/雙性戀係好多人心目中都係異類,甚至排斥,雖然佢冇咁樣做,但係我都知道我應該要隱藏我鍾意佢嘅事實,絕對唔可以俾佢知我鍾意佢,我好驚佢會離開我,我唔想我同佢之間多左一層隔膜。可能有陣時我都會忍唔住表露左我嘅唔開心,見到佢同佢男朋友相處,就會有種妒忌心,我會選擇唔出聲,靜靜地,可能佢太易睇得穿我,但係我都好驚佢知道因為我鍾意佢所以我先唔開心,正正係呢一個時候,係我同佢單獨相處個陣,佢突然拖住我隻手,其實到底佢咁樣做係咩意思,我個心真係好亂,我完全唔知我應該點樣去看待佢,佢係當我係朋友?定係啲咩?到底佢係咪睇穿我?但係冇理由佢會知道我鍾意佢,不過又唔抗拒同我接觸。我知道佢對我同對其他朋友唔一樣,但係我怕只係我一廂情願,係咪我諗多咗?

閱讀更多

GUEST

#NSS學校 [GUEST] 小妹我家境唔算好,luchtime個陣我啲frd都係出去食,但我諗住慳得錢就慳返屋企食。所以我個frd就约咗其他人,之後佢哋關係越嚟越好,慢慢疏遠我,小息個陣都唔主動揾我,係我主動揾佢哋。有時仲返過嚟話我唔同佢哋玩。 我嗰frd有次問我仲咪唔出去食,我就笑笑口同佢講我冇錢(因為我其實有啲自卑屋企家境比佢哋差)。然後佢就好似開玩笑咁指住其他人話我就同有錢人玩㗎喎。聽到其實好hurt(平時佢都講啲幾hurt我心既話但咁次係最嚴重),然後就反應俾佢睇,但佢就開玩笑帶過。 我唔知仲要唔要同佢玩,但佢其實之後都有约我出街,玩得都幾開心。而且我同佢係最熟,其他人我都唔係好熟,冇點傾過計。

閱讀更多

GUEST

#NSS個人 [GUEST] 成日恰眼瞓點算好? 我開學前一個禮拜已經開始調教作息時間 不過到依家開學個幾禮拜都仲係好容易眼瞓 無論我食唔食早餐都會恰眼瞓 雖然仲上到堂但狀態始終唔好,老師講書成日都吸收唔晒 放學食完午餐都會好容易眼瞓 要瞓晏覺先得,搞到自己少咗時間溫書同做功課 請問有咩解決方法?🙇🏻‍♂️🙇🏻‍♂️🙇🏻‍♂️

閱讀更多

SCGS

#NSS學校 [SCGS] 投稿 小妹今年Form2 同上年個三個好Close嘅朋友唔同班 但係一有小息我地四個就會聚埋一齊傾計。我同其中一個朋友玩得好癲特別Close 先叫個位朋友做A,然後唔知道點解最近佢地話我同A係Cp(聲明係女校),本身以為係玩笑就唔緊要冇Care到 但係我一同A玩得好Close嘅時候 其餘兩個朋友就係度起哄 改咩Cp名,我開始少嬲

閱讀更多

不透露

#NSS個人 [不透露] 就係我有次放學搭升降機翻屋企。個lift比較細,珊門又珊得快。我先企入最入面,等人地入來。我呢個距離係禁唔到製嘅,我見個大叔(唔識睇年齡,大概50-60)企我呢邊我要讓位俾佢,同埋佢個熟人就係出面我就諗住等佢禁,加上當時疫情我一向都係等人禁lift。部lift要珊嘅時候我就豫疑左一陣,禁開門個陣個門應該剛好店到佢。入到來一路指住我鬧:「禁開個門都冇肯吖?(同熟人講)宜家D後生仔真係…咁鬼自私…」我冇理佢 我就覺得我執邊有個女學生,你個熟人又係出面佢哋都冇幫你禁。只因為我臨急幫你禁就將責任推落我到。我想講唔係老人家就可以當D學生係酒店服務員咁幫你禁lift囉。(幫老人家禁lift係應該,但我點都係唯一幫佢嗰個。)大家點睇?

閱讀更多

GTEYC

#NSS學校 [GTEYC] 今年F2,學校一開始話全年都係會用廣東話教中文,但係有家長投訴話做咩唔用普通話教(有人話係某大陸人同學嘅老母投訴嘅)之後個老師就開始用普通話教。問題係個老師d普通話仲廢果d學生,而佢用普通話教又難明又慢。所以d學生就抗議話唔好用,但係個老師依然話要用。想請問大家我地有無錯,同埋有咩嘢可以做到

閱讀更多

Guest

#NSS個人 [Guest] 其實肥係咪死罪。 我166cm 72kg 女 肥過身邊所有人 冇必要嘅話唔會敢出街 D fd嗰個都着短褲靚衫

閱讀更多

Guest

#NSS學校 [Guest] 小妹今年f4,感覺自己冇一個最好嘅朋友,全部都係hi bye frd。 呢段時間維持咗好耐,學校最好嘅朋友有三個,有一個就同班,兩個就唔同班,我哋有一個group咁,佢哋三個中一同班,而我係中三先同佢哋開始friend嘅。因為四個人,所以通常好難全部一齊約,我同其中一個入邊係最friend(簡稱A),而另外兩個佢哋經常一齊玩咁。 不過A最近識咗兩個同班同學,見到佢哋經常一齊出去食飯,去迪士尼等等,會覺得勁唔開心,而我有時都會同其他同學出去食飯,不過始終唔係話好熟,自問朋友都幾多,不過真心,認真當我係bf真係少之又少,成日見到佢哋三個各自約其他朋友出去,真係勁唔開心 同埋有時喺學校我同佢哋傾傾吓,佢哋又有其他朋友過嚟傾,嗰陣時就會覺得好似我插入左佢哋咁,成件事勁尷尬,通常都係返課室自己坐下,或者搵其他friend傾偈。 我係佔有慾太強定點,感覺可以傾心事嘅朋友真係好少🙏🏻 (Sor

閱讀更多

Guest

#NSS個人 [Guest] 如何令老母用WhatsApp,我老母係一個手機白痴,因為佢成日同啲大陸親戚傾電話,所以慢慢識用微信,所以根本生活都係微信,我嘗試過教佢用WhatsApp,但係佢居然唔小心視像俾人,尷尬。仲有喺條街用微信真係好肉酸😥

閱讀更多

Guest

#NSS愛情 [Guest] 近排有一個女仔同我表白,我接受咗,但係自問一句我唔係太鍾意佢,但係佢就好鍾意我,同佢出街都會好驚被熟人撞到,怕尷尬,我究竟應唔應該同佢分手,但係我又唔想傷佢心。 究竟我應該點做,sorry for 1999

閱讀更多

GUEST

#NSS個人 [GUEST] 有冇人同我一樣? 唔知點解自己鍾意一個人,就同佢以情侶嘅方式wts,明明又冇一齊到,每次咁樣都會令到對方開始抗拒, 啲frd成日都叫我唔好咁急,好似對異性朋友傾偈咁就得,但係我自自然然就會用錯方法! 覺得自己最衰嘅係,當對方有另一半,自己都忍唔住繼續留意、關注佢,當見到第二個自己鍾意嗰type,就會放棄上一個,其實係咪正常㗎?

閱讀更多

GUEST

#NSS個人 [GUEST] 我幾個月後要轉校,轉去嗰間學校規定體育堂要游水。我雖然細個有學過游水,但係都無學識到,因為其實我無試過長期學游水,全部都係斷斷續續咁(屋企會所嘅嗰啲bb班,康文署,某啲泳會每度學過幾堂),淨係可以話喺泳池度浸唔死可以用狗仔試游幾米。想問下大家點樣可以喺幾個月內至少學識自由式?sor for 1999 & admin pls post ig

閱讀更多

spcc

#NSS個人 [spcc] 小弟今年14歲,有一個女朋友,但係最近好似鍾意咗個女教練,佢真係好可愛,我宜家又冇個教練嘅聯繫方式,我都唔知點算好。

閱讀更多

某屯門區中學

#NSS學校 [某屯門區中學] 小弟由form 2開始對間學校冇乜好感,但係今年一開學就攪到我(相信其他同學都係)好嬲。 臨開學嗰陣學校出通告話正門同埋有蓋操場裝修,要封到去10月,我一直用正門嚟進出校園,而呢樣嘢令到全部人要用後門,就係因為咁,每朝早好多人都要排成幾分鐘先入到校園,成條隊長到阻住其他學校嘅人番學。 入到去要出示體溫表,之後上樓梯嗰陣又要過一部大型體溫量度機先,而喺第一個禮拜,嗰部機唔知點解sense唔到我體溫,部機隔離企咗一個好似係學校嘅IT,嗰條友係咁叫我上上落落條樓梯,sense咗幾次先sense到,玩咗我成五分鐘好心佢set番個平時啲餐廳用嘅嗰啲嘟手嘅量度機(正門兩樣野都有),好彩哩個禮拜開埋新翼嘅樓梯(新翼同主大樓互通),嗰邊淨係用嘟手嗰種。 到咗放學,樓梯就會化身做繁忙時間嘅屯門公路,六級人塞晒喺一條樓梯,好彩有小部份好似我咁醒嘅高form識得行新翼嗰條樓梯,唔係嘅話我真係會發癲,但係「好景不常」,開學後一個禮拜,唔知乜水棟咗塊板喺條樓梯最後一段,上面寫住「此樓梯暫時封閉」,條友真係當我哋班高form流個喎,以為我哋唔識移開小小塊板嚟過。 唉,我真係希望正門快啲裝修完,然後咁「大型」嘅裝修唔好再喺我畢業前出現。

閱讀更多

Guest

#NSS個人 [Guest] 以下果 D要屌屌細力 D 是咁的,小弟由細到大都係好醜樣既人。人又樣衰,又肥仔。 我對我自己好無信心,成日覺得點解果天生我生到咁。 我係到諗不如減肥la, 睇下會唔會好啲,但我好憎跑步。雖然有時打下波,踼下波。自問我自己唔係食好多,又唔鍾意食零食同汽水。但係體重不但不保持,重上升。 以後疫情過左之後,我都想出街戴口罩,比人見到覺得我係變態。

閱讀更多

[GUEST]

#NSS個人 [[GUEST]] 我而家f3,唔知點解啲朋友成日都覺得我驕傲,但係我自己feel唔到。我記得f1嗰時啲成績勁差所以啲朋友對我嘅印象都唔係幾好,但係有一段時間突然間知道自己未來想做乜所以就嘗試認真讀書。依家啲成績相對比之前進步咗,但係就會比啲朋友話扮叻、為咗引人注意而取得好成績、得個外殼、成日都有得補習所以先有咁樣嘅成績等等。事實我真係有補習,目的喺想更加掌握學過嘅嘢同埋嘗試學新野所以我先會去,而唔係為咗可以有更多野show。有一次數學堂嗰時我朋友好似聽唔明書,然後我就嘗試將我學過嘅嘢講比佢聽,希望佢理解,但係最終都係俾人無視,可能係因為覺得我想趁機show下。同埋一次聆聽考試,個老師話分卷好容易攞滿分,但係我攞唔到,於是我就同佢哋講我好傷心因為份卷本身就咁易但係我攞唔到滿分(老師話份卷容易)。然後佢哋就叫我唔好用低調嘅方式晒成績。我唔知道呢個係我嘅表達方式有問題定係佢哋睇我唔順眼。

閱讀更多

guest

#NSS愛情 [guest] 小妹鍾意咗個男仔 但係平時連講嘢都唔敢同佢講 仲有同佢冇啦啦做friend怕尷尬冇話題 如果直接表白又好大機會比佢reject 我好快會移民 好想同佢講又冇勇氣 因為成日覺得佢唔會鍾意我 同埋都知道有其他比我靚既女仔鍾意佢

閱讀更多