—類投稿

JSRACS

#NSS學業 [JSRACS] Hello 第一次投稿~ 而家心情好頹,亦都百感交雜,我由香港中4開始上網課,上到中5飛左去澳洲讀書。 上個禮拜到左,之後揀科揀左biology, physics, physical education studies 但係我係網上係讀economic同埋business management 但係而家呢間學校冇得畀我讀,之後我而家唔知點算,驚唔夠分入大學,因為呢3科完全唔識。諗緊好唔好轉其他學校去讀economic,或者讀foundation 上大學。定係繼續留喺呢間學校讀,好勤力咁溫書,因為我都淨係返左呢間學校一個星期,如果轉其他學校,又好似好快退學。各位可唔可以畀少少意見,thx😬sorry有啲長🥲

閱讀更多

沙田某直資中學

#NSS愛情 [沙田某直資中學] 感情 小弟中四,就叫做鍾意咗一個女仔(x),同我同班既,但係佢有男朋友(但係佢又唔當個男朋友係佢男朋友),我同佢都好熟嘅。跟住近排佢哋分咗手,但係而家x又話想個ex一齊返,因為拍拖,佢成績差咗好多,我應該點勸佢? sry for 1999 隨便屌

閱讀更多

Lkcss

#NSS家庭 [Lkcss] 小妹今年F2 我發現自己越嚟越唔鍾意我婆婆 我細細個係超級鍾意我婆婆,我做D咩都想同我婆婆一齊 但發覺自己越嚟越大個之後都越嚟越唔鍾意我婆婆 我婆婆會成日煩我做個樣做呢樣,仲成日偷偷地掉咗我D嘢,有時真係一個唔小心就同我婆婆嘈起嚟 我成日都同自己講做好晒自己應做嘅嘢先去玩,唔好成日要我婆婆幫我 我知道我婆婆有心臟病,真係唔想嬲佢 但佢次次做D嘢真係好想同佢嘈 我好想同我婆婆回復返之前嘅關係 大家有咩方法可以幫我解決到?🥲🙏🏻

閱讀更多

GUEST

#NSS個人 [GUEST] 友誼呢啲其實係咪應該雙向先有意義? 講番少少背景先,小弟F4,身邊嘅“frd”都好少來往,某程度上黎講其實只係有少少熟嘅陌生人。 唔知點解係每一段友誼入面,我總係用心付出嗰個,我會記得住對我意義比較重嘅frd嘅生日,會好有心咁sd長文講生日快樂,但係呢啲所謂frd從來都冇記得過我嘅生日,甚至只會係我po ig story之後先會毫無感情咁sd一句生日快樂就完。 唔知點解有啲frd,只要我唔主動sd信息俾佢,佢都唔會主動搵我。咁我就唸住我主動啲唔緊要嘅,但係慢慢地,呢啲信息會喺一小時後,一日後先回覆,甚至會係已讀,有時候呢啲嘢做多左真係會灰,好似嗰小丑咁自言自語。 小弟嘅數學都尚算優秀,呢啲所謂frd都會係quiz前test前exam前搵我教佢哋數,一開始心唸幾好啊,至少可以促進關係,但係我慢慢發現佢哋除左搵我教數之外,可以完全唔搵我傾計。自己好似做左佢哋免費補習老師咁。 有時候約人出街,本來係講好話去邊度,結果可以第二日冇左件事並且答應其他人嘅約,當日講起嘅時候先話唔記得左件事。仲有約兩點三點先到呢啲已經唔講。 我知道佢哋都有自己嘅社交圈子,冇必要一定要主動搵我,但係如果你覺得同我真係冇話特別frd嘅話真係唔洗扮出黎,我可以唔洗好似嗰傻仔咁喺度付出。 sor for1999 希望admin po ig

閱讀更多

GUEST

#NSS個人 [GUEST] 話說小妹近視勁深,有成1000幾度,仲有好似好高散光。副眼鏡好厚、超厚同勁厚,加上很多圓圓。成日就會俾人問「近視幾度」、話「未見過咁深」之類的野,借我副眼鏡戴之後以為佢會同情我?其實暗地裏已經取笑緊,戴完又話好暈。上PE堂好驚整爛同跌左,尤其要做倒立之類嘅動作。有時仲要俾人收埋副眼鏡或突然間搶左去,搵唔到嘅我就好似沒左對眼咁,連聽覺嗅覺都失去,面對唔到其他人,試過全日都上唔到堂,要盲摸摸返屋企同叫屋企人一齊去配過副,好彩屋企近,又唔敢同老師講,佢地問到就話戴左con(其實根本明眼都睇到我沒,瞇起眼瞇到一條線都睇唔到)。有時佢地想我除眼鏡,估下幾多隻手指,或估果件咩黎,睇唔到果種feel好難受。其他男仔見到我呢個殘疾人士,也不想認識我吧。何況係女仔。。。 如果你又係好似我咁深近視,希望你可以分享下你所面對嘅野,等其他人知我地嘅世界係點,謝謝。

閱讀更多

GUEST

#NSS愛情 [GUEST] Thanks admin🙇🏻‍♀️ 希望大家可以幫下我😵‍💫 就咁嘅。 係大約兩個幾月之前, 有個男仔同我表白,嗰陣時我其實都 鐘意佢既, 所以當然應承咗🤭 直至一齊之後差唔多半個月(? 發現佢經常性同其他女仔玩,傾計咁。 最重要嘅係明明我完全冇同其他男仔接觸 但佢又走來話我侮辱佢😅 又話我想分手咩咁。 然後我哋鬧咗交。 佢自己話分手, 咁我尊重佢嘅決定😀 直至今個禮拜佢搵我 同我講咗一堆野, 大約就係 我好掛住你, 可唔可返嚟我身邊嗰啲啦😣 雖然我有時真係有啲放唔抵佢 我直係唔知點好🥲

閱讀更多

GUEST

#NSS愛情 [GUEST] 愛情是一種怎樣的滋味呢?我不知道。喜歡可能沒有結果,但心動並不會錯。我喜歡你,真的很喜歡你,由一開始單純的喜歡變到無法自拔的愛。為甚麼喜歡你?沒有原因,只因為我愛你,比世界上的任何一個人都愛你。3年前的一個夜晚,我站在海邊,那夜很黑、很長,只因為我看到你的那一瞬間,時間停頓了,就像奇異博士在我旁邊把時間停止了一樣。 微風吹過我的臉孔,髮絲被吹起來,但因為有你,空氣再冷,心也是暖的。 抬起頭,看著零星的星星,像極了愛情。那裡的星星,就像我和你,相隔很遠,但又好像不遠。原來愛情降臨的只是一瞬間,這一瞬,我跌入了愛情的漩渦。一見鐘情,就是這種感受。我從來不相信一見鐘情,但自從遇見你,我的內心改變了。 你穿着橙色的運動上衣,個子不高,嘴巴卻很大。你平時見到我手上有垃圾,都會引導到我去丟掉,難道這就是你的魅力嗎?你那橙色的上衣,令我覺得你是一個很高科技的男人。但你同時又很像一隻孤鳥,膽小的站在一旁。你害怕嗎?要在漆黑無盡的夜裏孤獨的站立,我真的很想把你帶回家,每天的看着、想着、欣賞着你的帥氣和魅力。我多麼希望清晨,和你站在同一個門口。門不高,但是太陽是明亮的。我們站著不說話,你微笑著送我上班。風吹著你的髮絲,我們擁抱,我們的愛將持續美好。 我想成為一個溫柔的人,因為曾被溫柔的人那樣對待,深深了解那種被溫柔相待的感覺。因為你也是,一個很溫柔的垃圾桶啊~也許世界上有五千多跟你一模一樣的垃圾桶,但只有你是我獨一無二的垃圾桶。 多謝你❣我親愛的垃圾桶。 ~近排見到好多人喺nss作文,by兩名睇文睇到傻咗嘅女仔~

閱讀更多

GUEST

#NSS學校 [GUEST] 點解普通話差就要比人笑? 是咁的,小弟早幾日上學校嘅普通話堂,老師會抽幾個同學去讀課文。而小弟就好不幸地被抽中去讀,唯有開mic去讀篇文。 因為小弟啲普通話極差,所以一開口就已經見到全班都望住我笑(因為宜家要開cam),有啲同學仲係chat room鬧我,叫我收聲,費事整聾佢。我心諗:虎你呀,你以為我想讀架?呢啲冇文化嘅語言邊個都唔想學呀。 落堂之後,我開IG,見到有好多同學出story笑我,話我普通話差,搞到佢笑到死左咁,仲播條錄音出嚟添。 最令我嬲嘅係,明明出post笑我嗰啲人全部都係自稱黃,仲要日日share抗爭post,又成日去食黃店。明明你哋都明白普通話係一種沒殺廣東話同香港嘅洗腦冇文化語言,大家唔係應該拒絕學好普通話呢?而係走去笑人普通話差呢? 最乞人憎嘅係,竟然班藍絲同大陸人竟然係度同我講加油,仲話要教好我普通話。我唔洗你教呀,我自己會為普通話差而負責,我要向全班講,你哋唔好再學同講呢啲冇文化語言。多謝

閱讀更多

Guest

#NSS學業 [Guest] 小妹今年f3 f4想揀中史同econ 想問下各位econ難唔難讀?中史係咪真係多野背到爆?

閱讀更多

YLLSS

#NSS學校 [YLLSS] 好希望admind會po🙏🏻 呢個老師真係好奇怪⋯⋯我就快忍夠佢,所以想投稿🙏🏻發洩下情緒咁樣 小妹係band 1 英中 ,F3🙏🏻 今年係我地嘅班主任,為T老師,佢係教我地數學嘅,但係佢有啲行為真係好奇怪: 1.佢成日班主任堂就喺度講數,大佬呀!我哋每個禮拜幾乎每日都有數學堂,而家仲要班主任堂都要講數,係咪想洗我哋腦呀🙂 2. 佢成日比大量功課我哋,假期功課仲離譜,例如:佢原本淨係比咗一份工作紙(有10版)我哋做假期功課,佢自己都講話唔俾咁多我哋,跟住隔咗幾日,佢又比成20題數我哋,前幾日講嘅嘢唔算數?真係好離譜!你有冇諗過我哋仲有其他科嘅功課要做?唔係淨係做你科嘅功課㗎!你有冇諗過我哋嘅感受? 3.成日話數學好美麗,我哋唔係個個人都鍾意數學!又係想冼我哋腦! 呢個老師嘅行為實在令人太難頂!雖然佢有啲優點,唔係一個唔好嘅老師 呢篇純粹發洩情緒🙏🏻 多謝睇到呢一度,thx admind 🙏🏻

閱讀更多